Maria Nordinia ei haittaa Reinon muut naiset
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mies käy vieraissa. Ei se ihan normaalia ole. Käyttäisi sen ajan omille lapsilleen.
Vai onko vieraat naiset tärkeämpiä, kuin omat lapset.
Vähän eriskummalliset nimet on niillä lapsilla. Miksi halutaan synnyttää kotona, se on kuin halveksittaisiin suomen sairaanhoitoa. Kotona ehtii olla lapsen kanssa vielä ihan tarpeeksi.
Suurempi riski on synnyttää kotona, mutta eipä taida kotona synnyttävät ajatella lainkaan lapsen etua.
Vai eikö ole varaa maksaa sairaalalaskua.
Ymmärrän tuon kotona synnyttämisen. Jos on jo monta lasta ja kokenut synnyttäjä. Paljon intiimimpää. Voi valita kätilön itse.
Sairaala on aina sairaala.
Minä en ymmärrä. Mitä merkitystä on, jos elämässä on päivä tai kaksi, jolloin ei ole intiimiyttä, vaan kliinistä?
Miksi se Mariaa häiritsisi, aloittihan hän kakkosena. Tiesi mikä meno jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mariallakin on monia muita miehiä,tasa-arvo se olla pitää
Tasa-arvoa ei ole se, että nallekarkit jaetaan tasaisesti. Tasa-arvoa on se, että jokainen saa sitä, mitä tarvitsee. Jos ei tarvitse nallekarkkeja, niin toinen voi saada kaikki nallekarkit, mutta itse saa siinä tilanteessa suklaat.
Tasa-arvoa ei ole siis se, että perheessä molemmat vanhemmat siivoavat vessan ja vievät lapsen hiekkalaatikolle joka toinen päivä. Tasa-arvoa on se, että vessan pesu ja hiekkalaatikkopäivät lasketaan yhteen, ja tämä könttä menee tasan.
Ehkä ei vain aina jaksa, jos on monta lasta ja raskaana. Vähän veikkaan näin. Helpompi, että toinen käy muualla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän mies käy vieraissa. Ei se ihan normaalia ole. Käyttäisi sen ajan omille lapsilleen.
Vähän eriskummalliset nimet on niillä lapsilla. Miksi halutaan synnyttää kotona, se on kuin halveksittaisiin suomen sairaanhoitoa. Kotona ehtii olla lapsen kanssa vielä ihan tarpeeksi.
Suurempi riski on synnyttää kotona, mutta eipä taida kotona synnyttävät ajatella lainkaan lapsen etua.
Ymmärrän tuon kotona synnyttämisen. Jos on jo monta lasta ja kokenut synnyttäjä. Paljon intiimimpää. Voi valita kätilön itse.
Sairaala on aina sairaala.Minä en ymmärrä. Mitä merkitystä on, jos elämässä on päivä tai kaksi, jolloin ei ole intiimiyttä, vaan kliinistä?
Synnytys on elämän tärkeimpiä kokemuksia. Kyllä siitä yhden lomamatkan hinnan pulittaa.
Huonot kokemukset voi muistaa vuosia. Ja voi vaikuttaa negatiivisesti vauva-aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti mariallakin on monia muita miehiä,tasa-arvo se olla pitää
Tasa-arvoa ei ole se, että nallekarkit jaetaan tasaisesti. Tasa-arvoa on se, että jokainen saa sitä, mitä tarvitsee. Jos ei tarvitse nallekarkkeja, niin toinen voi saada kaikki nallekarkit, mutta itse saa siinä tilanteessa suklaat.
Tasa-arvoa ei ole siis se, että perheessä molemmat vanhemmat siivoavat vessan ja vievät lapsen hiekkalaatikolle joka toinen päivä. Tasa-arvoa on se, että vessan pesu ja hiekkalaatikkopäivät lasketaan yhteen, ja tämä könttä menee tasan.
Ehkä ei vain aina jaksa, jos on monta lasta ja raskaana. Vähän veikkaan näin. Helpompi, että toinen käy muualla.
Mitä se muille kuuluu, jos perhe pysyy yhdessä ja ovat tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaala on aina sairaala.Minä en ymmärrä. Mitä merkitystä on, jos elämässä on päivä tai kaksi, jolloin ei ole intiimiyttä, vaan kliinistä?
Synnytys on elämän tärkeimpiä kokemuksia. Kyllä siitä yhden lomamatkan hinnan pulittaa.
Huonot kokemukset voi muistaa vuosia. Ja voi vaikuttaa negatiivisesti vauva-aikaan.
Höh. Eiköhän ne negatiiviset kokemukset tule siitä, kun synnytyksessä menee jokin asia pieleen. Minulla ei mennyt, eikä sairaalassa tapahtunut mitään sellaista, joka olisi heijastunut negatiivisesti vauva-aikaan. Kun sairaalan oven suljin, en edes muista, mitä sairaalassa tapahtui.
Minun synnytyksistäni on 20+ vuotta, eikä minulla ole mitään muistikuvaa niistä. Ne unohtuvat ihan samalla tavalla kuin lomamatkakin.
Harvon tapaa yhtä hörhöä kuin sinä. Ps. Sillä, kauan lapsi juo tuttipullosta tai milloin oppii potalke, ei myöskään ole mitään merkitystä sen tärkeimmän, tunne-elämän, kannalta.