Voidaanko luottokorttini poistaa, kun hölmöilin?
Tein vähän harkitsemattoman oston, en lukenut pikkupränttejä ja tulin hieman huijatuksi. Olen yrittänyt perua tilausta myyjältä, mutta hän kieltäytyy perumasta tilaustani. Mietin jos tekisin korttireklamaation luottokorttiyhtiölle, mutta pelkään että siitä aiheutuisi minulle seuraamuksia, kun olen niin hölmösti käyttänyt korttiani. Että siis irtisanoisivat korttini tms.
Onko teillä kokemuksia onko korttireklamaatioista hyötyä ja voiko niistä tulla itselle jotain ongelmia?
Kommentit (11)
Jokaisen ostoksen voi lain mukaan perua .
En tiedä.En käytä luottokortteja ,pika vippejä. En ole rikas,halitsen vain rahan käytön.Niin velaksi ei tarvitse mitään ostaa!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.En käytä luottokortteja ,pika vippejä. En ole rikas,halitsen vain rahan käytön.Niin velaksi ei tarvitse mitään ostaa!
Onneksi olkoon, Hyvä ihminen -pokaalisi on jo matkalla kotiosoitteeseesi.
Etämyynnissä on kyllä yleensä palautusoikeus, poislukien kustomoidut tuotteet? Mitä ostit?
Vierailija kirjoitti:
Etämyynnissä on kyllä yleensä palautusoikeus, poislukien kustomoidut tuotteet? Mitä ostit?
Se oli lisenssi yhteen ohjelmistoon. Ei Suomessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli lisenssi yhteen ohjelmistoon. Ei Suomessa
Tämä siis ap. Ilmoitin heille että jatkan asiaa luottokorttiyhtiöni kanssa ja yllättäen he siirtävätkin asiani vielä jollekin toiselle tiimille Katsotaan mitä seuraavaksi tapahtuu.
Voitte kaivaa popparit esiin.
Ap, joka ei selvästikään hallitse rahan käyttöä
Hmm :D
Nyt ilmoittivat että palauttavat rahan minulle takaisin.
Ap
Minä, joka olen yleensä äärimmäisen huolellinen netistä ostaessani, menin lankaan hyvin tehdyn ja aidolta näyttävän kaupan webbisivun kanssa. Huomasin virheeni lähes välittömästi, kuoletin korttini ja tein kaupasta ilmoituksen sellaisia asioita tutkivalle taholle. Rikosilmoituksenkin voi tehdä.
Olen myös kerran ilmoittanut luottokorttiyhtiölle, että maksamaani tilausta ei saa veloittaa, koska toimitettu tavara ei vastannut tilausta.
Ei siinä pankki mitään kortteja yleisesti peru, kuolettaa vaan pyydetyn kortin, uusi pitää tilata sen jälkeen. Ja toisessa tapauksessa estävät tai vetävät veloituksen takaisin.
Mitä ihmettä?!? Huijarilla on sinun luottokorttitiedot, etkä ole vielä kuolettanut korttia?
Nyt kuoletat heti sen luottokortin. Teet rikosilmoituksen. Ilmoitat asiasta luottokortin myöntäjälle. Saat rahat takaisin ja uuden kortin parin viikon sisällä.
Näin käy ihmisille jatkuvasti, ei siitä seuraa mitään muuta kuin se hetki ilman luottokorttia, ennen kuin uusi tulee postissa.