Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rinnakaislaina autosta lapsen kanssa. Kumpi omistaa? Saako toinen laittaa oman autonda vaihdossa?

Vierailija
06.06.2022 |

Ajan itse enää vähän autolla, lapsi tarvitsee työmatkoille. Ei kuitenkaan saa itsenäisesti autolainaa vaan laina tulisi ottaa yhdessä. Emme halua maksaa nykyisestä omasta autostani kuluja, koska pärjäämme yhteisellä. Saako minun oman antaa vaihdossa, jos laina yhteinen. Miten tällöin omistajuus? Entä vakuutukset, kenen nimissä. Minulla täydet bonukset.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku rinnakaislainan lapsensa kanssa ottanut osaisi vastata edes osaan kysymyksistä?

Vierailija
2/8 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei lapsi aja sun autolla työmatkojaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autolaina on kulutusluotto, se ei liity auton omistajuuteen mitenkään. Auton tietoihin voitte laittaa molemmat omistajiksi ja määritellä omistusprosentit niinkuin haluatte, sitten ei tule sanomista lahjaverosta. Sinä voit ottaa vakuutuksen nimiisi, niin saatte bonukset käyttöön. Toisaalta lapsi joutuu joskus ne bonuksensa itsekin keräämään, joten voi aloittaa myös nyt.

Vierailija
4/8 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei lapsi aja sun autolla työmatkojaan?

Autoon ei mahdu työtarvikkeet jotka kuljettava mukana.

Vierailija
5/8 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autolaina on kulutusluotto, se ei liity auton omistajuuteen mitenkään. Auton tietoihin voitte laittaa molemmat omistajiksi ja määritellä omistusprosentit niinkuin haluatte, sitten ei tule sanomista lahjaverosta. Sinä voit ottaa vakuutuksen nimiisi, niin saatte bonukset käyttöön. Toisaalta lapsi joutuu joskus ne bonuksensa itsekin keräämään, joten voi aloittaa myös nyt.

Miten tuo minun auto vaihdossa? Saako sen antaa, arvo ehkä noin 10 000e

Vierailija
6/8 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa rinnakkaislaina?

Vierailija
7/8 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa rinnakkaislaina?

Asuntolaina pariskunnat ottavat usein yhdessä, sama asia. Voi käyttää myös autossa.

Vierailija
8/8 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset