Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yotilastot.fi on pienellä paikkakunnalla mielenkiintoista

Vierailija
06.06.2022 |

tutkittavaa. Kun vielä paikallislehti kertoo kuka sai parhaan oppilaan stipendin niin tämän yo-tulokset on luettavissa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
2/9 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä vaan sinulle LLLEEM rivin saaneelle ja samalla parhaan tuloksen saaneelle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä vaan sinulle LLLEEM rivin saaneelle ja samalla parhaan tuloksen saaneelle :)

Toivottavasti parhaan tuloksen saanut sentään oli kuusi ällää.

Vierailija
4/9 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, sellaista jännitystä elämään sellaisille joilla ei itse asiassa ole elämää.

Vierailija
5/9 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, sellaista jännitystä elämään sellaisille joilla ei itse asiassa ole elämää.

Kyllähän tuo kiinnostaa, jos vaikka oma lapsi tai lapsenlapsi on päässyt ylioppilaaksi.

Vierailija
6/9 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin lukiosta, jossa kirjoitti vuosittain 20-35 oppilasta - nyt jo lopetettu lukio. Joka ikinen vuosi oli 1-2 6 laudaturin kirjoittajaa, joskus kolmekin. Tietyistä kielistä oli harvinaista kirjoittaa c:tä huonompaa eikä kukaan reputtanut. Miksi huippuope naapurikaupungista halusi tulla pienen paikkakunnan lukioon, se on mysteeri. Ehkä siksi, että siellä oli rauhallisempaa.  

Vierailija
7/9 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli lukion paras tulos. Ja suurella todennäköisyydellä osaan arvata kuka sen kirjoitti.

Vierailija
8/9 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli lukion paras tulos. Ja suurella todennäköisyydellä osaan arvata kuka sen kirjoitti.

Ei voi olla totta.

Vierailija
9/9 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vieläkin tallessa lukion vuosikertomukset ja niissä on taulukko mitä arvosanaa ja kuinka moni oli saanut aineista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi