Uskaltaisinko mennä vaa'alle? En ole punninnut itseäni
Kolmeen vuoteen. Ja mikä olisi ok paino 172cm naiselle?
Kommentit (9)
Mene vaan vaaalle. Sen patteri on kuitenkin kulunut kolmessa vuodessa loppuun. Riskiä mielensä pahoittamisern ei näin ole.
Tee selviytymissuunnitelma. Jos painat x-kiloa, niin teet näin ja x-kiloa, niin teet näin. Et pääse masentumaan, vaan tartut toimeen :)
Ok paino pituisellesi on max. 73,8 kg. Vaaalla tulisi käydä joka päivä:
https://www.iltalehti.fi/laihdutus/a/2816dabc-417d-458f-a521-053dcb6c5f…
Laihdutin hitaasti 2 vuodessa 24 kg - mutta siitä en sen enempää kirjoita, vaan siitä, että olen saanut painon pysymään punnitsemalla itseni aamulla alastomana ennenkuin astun suihkuun. Jos paino on noussut (yleensä siksi että illalla on syöty liikaa ja turhan myöhään) tulee dieettipäivä jonka aikana juon vain vettä jossa tilkka sitruunamehua. Jokainen tietää että siihen ei kuole eikä siitä edes tule vihaiseksi.
Siis: joka aamu! Sitten ei tarvitse täällä valehdella että on 40 kg huomaamattaan lihonut, ja muita satuja.
Jos olet peilikuvaasi tyytyväinen, en näe että tuon luvun tietäminen on mitenkään oleellista.
Kannattaa käydä vaa'alla vaikka se voi vaatiakin suurta rohkeutta. Itse välttelin kolme vuotta, koska tiesin lihoneeni. Lopulta astuin vaa'alle. Se luku oli shokki, se oli enemmän kuin osannut kuvitella, mutta siitä alkoi elämäntapamuutos. Olen keventynyt nyt 22 kg ja enää 10 kg matkaa normaalipainon rajaan, joka on tavoitteeni. Tsemppiä Ap:lle!
No ap, miten on, joko olet uskaltanut mennä vaa'alle?
Vierailija kirjoitti:
Jos olet peilikuvaasi tyytyväinen, en näe että tuon luvun tietäminen on mitenkään oleellista.
Se voi jopa järkyttää suuresti, jos on pelikuvaansa ihastellen ajatellut painavansa jonkun tietyn verran. Sitä helposti tulee ulkomuodoilleen sokeaksi kun päivittäin itseään ihastelee.
Vaatet kerto jos kiristää painoa tullut. Iminen ei tarvitse vaaka.Jos itse ei tiedä vyötärö leventynyt paras on mittanauha.Mitata rinta,vyötärö ,lantio koko.Keroo kyllä sen ajallan kuloinkin tetyä totuden. Paino vaa alla ei sano mitään.Jos trenat kehosi on lihasta joka painaa.Itse tiedät mloin on valkosta rasvaa,näet jo peilistä.Muutat ruoka tottumusta . Ruoka on ihmisen ja aineen vaidunnan polttoaine.Amiainen.lounas,välipala, päivälinen,iltapala, Ei tuoteita jossa sokeria tai keinotekoinen maketus aine. Hyöty liikunta ja keräät joka päivä,päivän aikana. 12 000 askelta. Ei ongelmia kiloista,Kyseisellä systemillä ikuinen laihdutaja laihtu 3 vuodessa 30kg. toinen 40 kg. kesti 5v. noudatavat sitä yhä ja paino ei tullut takaisin. Kelota siis rukasi,koti ruokaa. Näet miten laitat sairaalan ruoka ajat selaimeesi. Jos et tiedä mitä koti ruoka on? Näet mitä syövät sama sivu kellon mukaan .