Kukkien myynti ja taso
Minun tympasee kun kukkia myydään kaikkialla, mutta kotiin tuotuna ne kuihtuvat heti. Kun ostaa kimpun joka on sellofaanissa kaunis, erehyy luulemaan, että tässäpä kaunis kimppu. Aina ei auta edes kimpun juurien tsekkaaminen. Olen antanut palautetta isoon kauppaan ja sain jopa rahat takaisin ilman todisteita, toki kuitti.
Päätin etten osta ko. kaupan kimpub kimppuja, mutta tuttavanii toi kauniin kimpun tänään tullessaan kylään. Olin taas niin pettynyt, se kimppu on siitä kaupasta. Kaikki parvekkukat ostan toki aina puutarhasta tai ihanalta Kukkakauppiaaltani.
Kommentit (4)
Älä osta valmiita kimppuja. Olin juuri kukkakaupassa ja siellä erittäin asiantunteva myyjä sitoi minulle valtavan kauniin kimpun juuri niistä kukista jotka itse valitsin.
Teethän kimpuille normaalit hoitotoimenpiteet, eli leikkaat varsia hieman lyhemmiksi ja kaadat veteen ravinnepussin?
Viimeksi olen ostanut K-Supermarketista 10 kpl:n nipun Reilun kaupan ruusuja. Kestivät kolme viikkoa. Ne pitää esikäsitellä kotona oikein, ennen kuin ne laitetaan riittävän syvään veteen. Eikä leikkokukkia koskaan laiteta suoraan auringonpaisteeseen ikkunalaudalle.
Luokattoman huonoja ja kalliita on kukat.