Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut lukee vielä kirjoja, vaikka on esim. Netflix keksittyjä?

Vierailija
04.06.2022 |

Ei voi muuta sanoa kuin että ompa tyhmää porukkaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut käyttävät pöytätietokonetta vaikka Pöytäkonehullu tekee päivittäin aloituksia niitä vastaan?

Vierailija
2/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa siksi että oppisi kirjoittamaan. Tekisi hyvää aloittajallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kirja aina elokuvan voittaa joka on pureskelu valmiiksi. Kirjaa kuunnellessa ja lukiessa voi itse luoda kulissit ja kestääkin pidempään kuin joku elokuva. Minä en elokuvia katso mutta kirjoja kuuntelen

Vierailija
4/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirja on paljon syvällisempi kokemus kuin elokuva. Hitaammin etenevässä lukukokemuksessa tarinaan koukuttuu ihan eri tavalla kuin elokuvan kertomaan tarinaan. Kirjassa voi palata sivuja taaksepäin tarkastamaan miten juttu oikein menikään. Kun tiedän etukäteen katsovani jonkun elokuvan etsin vastaavan kirjan.

Vierailija
5/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. 

Vierailija
6/6 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko suomen kirjasto laitos on jäänne 1900 luvulta jossa hoitajat kuvittelivat olevansa parempaa kastia. jäänne periytynyt 2000 luvulle jossa tuodaan esiin muka akateemistä koulutusta joku työllistetty petrakin omaksuu tämän yli ihmisen tittelin. kunnissa tehtäviin on valittu sopivin ei pätevin. tytöt suoja töissä vaikkei sitä ITSE huomaa. NIIN OLLAKSEEN VAIKKA OVAT PALVELU AMMATISSA.