Miksi jotkut lukee vielä kirjoja, vaikka on esim. Netflix keksittyjä?
Ei voi muuta sanoa kuin että ompa tyhmää porukkaa.
Kommentit (6)
Vaikkapa siksi että oppisi kirjoittamaan. Tekisi hyvää aloittajallekin.
Kyllä kirja aina elokuvan voittaa joka on pureskelu valmiiksi. Kirjaa kuunnellessa ja lukiessa voi itse luoda kulissit ja kestääkin pidempään kuin joku elokuva. Minä en elokuvia katso mutta kirjoja kuuntelen
Kirja on paljon syvällisempi kokemus kuin elokuva. Hitaammin etenevässä lukukokemuksessa tarinaan koukuttuu ihan eri tavalla kuin elokuvan kertomaan tarinaan. Kirjassa voi palata sivuja taaksepäin tarkastamaan miten juttu oikein menikään. Kun tiedän etukäteen katsovani jonkun elokuvan etsin vastaavan kirjan.
koko suomen kirjasto laitos on jäänne 1900 luvulta jossa hoitajat kuvittelivat olevansa parempaa kastia. jäänne periytynyt 2000 luvulle jossa tuodaan esiin muka akateemistä koulutusta joku työllistetty petrakin omaksuu tämän yli ihmisen tittelin. kunnissa tehtäviin on valittu sopivin ei pätevin. tytöt suoja töissä vaikkei sitä ITSE huomaa. NIIN OLLAKSEEN VAIKKA OVAT PALVELU AMMATISSA.
Miksi jotkut käyttävät pöytätietokonetta vaikka Pöytäkonehullu tekee päivittäin aloituksia niitä vastaan?