Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤&¤ MARRASMURUJEN LAUANTAI ¤&¤

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta että miten momentti pystyy olemaan yhteydessä tänne niin veikkaan että momentilla on vain niin hieno kännykkä että palstailukin onnistuu. Nykyaikaa...

Kannettavat tietokoneet alkavat olemaan jo vuotta nakki :D

Oma olotila on ehkä hitusen parempi, vaikka kuumetta taitaa edelleen olla(?)...Mies saa hakea uuden mittarin kaupasta tänään.

Uusia vuotoja ei ole ilmaantunut sitten eilisen jälkeen. Eilinenkin vuoto oli pienempi muotoisempaa kuin to-pe välisenä yönä.

Panadolia pitää varmaan ottaa tänään, koska pää on edelleen kipeänä.

Levättyä on tullut PALJON. Mies huoltanut taloutta kiitettävästi. Mä teen nyt vain ja ainoastaan sen minkä luulen jaksavani tehdä loppuun, ei mitään suurempia kuitenkaan. Vauva on kuitenkin pirteä oma itsensä.

Peukutuksia momentille :)

Swehina rv 35+6

Vierailija
22/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tästä ole aivan varma, mutta tälläinen on mielikuva. Saa siis tyyliin käyttää 15 min/asiakas/kerta.

Piqu 35+4, joka lukee ahkeraan muruja mutta ei saa aikaiseksi kirjoitettua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta nyt pääsin sängyn pohjalta ylös..Viime yönä heräsin siihen, kun oksetti ihan tosissaan..välillä torkuin ja havahduin supistuksiin. Vihdoin ja viimein kun oksennus tuli, niin supistelukin väheni, kumma juttu.Aamusta sitten heti peräpään tyhjennys alkoi..Taitaa olla vatsatautia ja jota inhoan yli kaiken. Nyt onneksi olo kohtalainen. Ukkelini oli ihana, että otti muksut aamusta ja lähti heidän kanssaan retkelle, jotta mami saa levättyä raskaan yön jälkeen. Toivottavasti ei enempää tule tavaraa ulos..

No, eipähän tee kauheasti herkkuja mieli..Mulla on tullut koko raskauden ajan tullut mussutettua aivan liikaa namuja! Painokin taas sen mukainen!

Momentille voimia koitokseen, ellei jo ohi ole!

SaaMee ja vaavi 35+1,toivottavasti jo parin viikon päästä näkisi vaavin...

Vierailija
24/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onkin näköjään Tuulin kanssa sama synnäri, joten nyt tiedän sitten vähän mitä tuleman pitää. On rauhallisempi mieli käännöksen suhteen kun tietää mitä siellä tehdään, ja sullakin noin hyvä kokemus toimenpiteestä. Tokihan se ei aina onnistu, mutta täytyy yrittää. Vauvan painoarvio oli rv35 2400g, joten ei pitäisi kovin suuri vauva olla tulossa. Olen kylläkin ensisynnyttäjä, joten saas nähdä miten käy jos vauva jää pt:aan.

Viipero

Vierailija
25/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnenpa itseni nyt todella VANHAKSI =( Meillä kun läppärikin on ollut vasta vuoden. Ja tuskin osaan sitä käyttää. Saati sitten ymmärtää mitään muuta tekniikkaa... *huokaus* Olisihan se varmaan hienoa, kun olisi kännykkä, josta surffailla, laittaa sauna päälle, avata ovet, kauko-ohjata elämäänsä jne. Nousisi vaan tällä mammalla hiukset pystyyn, jos ei sellainen peli roikkuisi kettingillä jatkuvasti kaulassa. Kännykän myötä häviäisi koko elämä! Hui! Eipä tahdo pysyä tässä maailmanmenossa mukana =O Varsinkin, kun ei ole ollut työelämässä moneen vuoteen, tuntuu jo todella ahdistavalta, kuinka sinne koskaan pystyy palaamaan. Kun ei tajua mistään mitään... =( *tosi iso huokaus*

Kävinpä kuopuksen kanssa kaupoilla ja sain isänpäivälahjat hommattua. Pitäisi vain harrastaa vielä lasten kanssa kankaanpainantaa. Melkoinen urakka näiden vauhtiviikareiden kanssa. Pitää yrittää suunnitella huolella...

Oma (.) Muutaman päivän on jo ollut nivuset kipeät. Tavallaan ilman syytä. Jospa siellä nivelet löystyy... Tai sitten olen vain niin rapakunnossa, että tämän ruhon liikuttaminen saa kaikki paikat koville =P

Nyt ruokahuoltoon, jotta ehdimme syömään hyvissä ajoin ennen saunaa. Pitäisi myös intoutua tekemään tehokas siivous. Koluta siis kunnolla joka nurkka ja lista. Ettei sitten olisi laitokselta tullessa kaaos edessä... Vaikka se nyt varmaan odottaa joka tapauksessa, sillä miehelle on jo ihan riittävän iso urakka saada nuo kaksi jotenkin huollettua =P

TalviSalama + Tiitiäinen 37+2

Vierailija
26/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei

Momentilla todellakin on jännät paikat synnärillä; jokohan on nyytti kainalossa.

Tänään sain puoliltapäivin oikein iloisen uutisen; kaverini Kokkolasta soitti ja kysyi että mitäs jos hän tulisi tänään tänne lapsensa kanssa ja olisi vkon verran täällä, kaveri on poikani sylikummi =), no eikun siinä sitten soittamaan omalle äidille et lähdetääs käväsemään kaupassa että saan ruokaa kaappiin vieraillekkin.

pienimuotoinen Gallup, jos saisi itse tästä jotain vinkkiä samalla: Mitä ajattelit ostaa miehellesi isänpäivälahjaksi?

Itsellä pää lyö tänä vuonna tuosta asiasta täysin tyhjää; tosin yks vaihtoehto on käydä ostamassa 20kg:n puntit Anttilasta; ovat nyt tarjouksessa.

Oma: Vointi hyvä vaikka supisteluja ollut jälleen kerran koko yön ajan ja suonenveto pohkeessa mieletön, vessassa saa ravata sen 1-2 kertaa/ yö ja nyt pitää seurata onko limaa, valkovuotoa vaiko lapsivettä jota tulee, tätä käskettiin seurata neuvolassa, ota sit täst selkoo mitä tuo on mutta vaikuttaa limalta.

Jaahas ja taas tuo ruokapolitiikka meidän perheessä kutsuu; pitää mennä ottamaan kanat pois uunista ja riisit pöytään =P

Pitäsköhän meidän tehdä joku pvä ruokagallup; mitä syömme seuraavalla vkolla =D

Vierailija
27/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä nyt tosin on jo se 3,5 vuotta, mutta silloin supistuksia metsästäessäni kiertelin ristiin rastiin sairaalaa. Sairaalasta löytyi kirjasto, jossa oli nettikoneita. Aika hiljainen paikka, joten siellä varmasti olisi saanut nettailla rauhassa. En kyllä tiedä, onko systeemit sittemmin muuttuneet.

Vierailija
28/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä seinäjoella on ainakin äitiyspolin odotustilassa kone ja netti, sitä en viä tiä et onko osastolla, toi odotustilan konekin aika uus juttu.

Sit mitä isänpäivälahjaks, mä ajattelin ostaa talvitakin ja jotain saunajuttuja ku on niin kova saunomaan toi mies.

Mä täälä hermoilen (ihan niinku se mitää auttais...) ton vauvan asennon kanssa....välillä tuntuu et kyl se on niinku pitää mut välillä tuntuu et perätilassa taas! Ei ikinä uskois et kolmatta ootan ku ei mitään hajua siitä et miten vauva masussa on, enhän mä oo yhtää huomannu et koska se perätilaan on ees menny!!

Onkohan momentti jo synnyttänyt pikkuisensa, niin vaan alkaa marrasvauvoja pikkuhiljaa syntyyn, olispa jo meiänki vauvan aika syntyä, mut sitä varmaan saa oottaa rutkasti yliajalle....oonpas mä positiivinen :)

Noh, palaillaan taas..

Vierailija
29/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tuossa hankkimassa huomiseksi turvotuksen... hesessä syömässä.

Pöheiköstä... voi, mulla on nyt jo niin vaikeeta tuo jalkojen ajelu, että alakertaa on turha haaveillakaan siistivänsä. Tuskinpa nuo siellä synnytyksessä kauheesti sitä karvotuksen laatua kattelee. Taitaa olla niin paljon muuta tutkittavaa siellä päässä.

Esikoista tehdessä KYS:ssä oli nettiyhteys sekä ns. synnyttämättömien että synnyttäneiden osastolla. Mies oli synnärikierroksella huomaavinaan, että täällä Kokkolassakin ois ollu jossain siellä osaston käytävän sopukoissa nettikone.

Vierailija
30/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden päivän kun on pois niin momentti ehtii sillä välillä jo synnyttämään! Jännät paikat on varmaan siellä nyt.

Meillä on esikoisen synttäreitä juhlittu kahtena päivänä, eilinen meni eka siivotessa ja leipoessa ja illalla tuli appivanhemmat. Tänään mun vanhemmat ja yksi sisko perheineen. On ollut hulinaa ja vilinää, kun serkut on leikkineet ritareilla ja merirosvoilla... Huomenna vähän huilitaan ja maanataina lisää vilinää... No, viime vuonna oli pojalla tasan 3 vierasta, joten kai sitä joskus saa vähän isommin juhlia :) Meinaa vaan oma olo olla tästä kaikesta jo vähän väsynyt, mutta jos sitten ensi viikolla saisi levätä.

Isänpäivälahjasta joku kyseli, me käytiin torstaina hakemassa pojan kanssa miehelle sellainen paksu terässormus valmiiksi.

Nimet lyötiin tänään lukkoon, nyt sitten vain odotellaan, että onko tyttö vai poika :)

Vauvan rytmistä, muuta en oo huomannut kuin sen että yöt on aika hiljaa... Se on ihan kiva. Iltaisin jumppaa aika lailla.

Olikos tässä muuta? Eipä kai. Paitsi että kolme täysin tunnotonta sormea oikeassa kädessä (ja nimetönkin jo aika turta), tekee tästä kirjoittamisestakin aika haasteellista. Viikossa siis tullut 2 tunnotonta lisää. Poltin yhden sormenpään leipoessa, eikä tuntunut missään... On tää turvotus kyllä aika v-mäistä.

Mutta pian taas pyörähtää uusi viikko käyntiin...

Marrastoive rv 37+6

Vierailija
31/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä kaveri kylässä...Mies ja kaveri molemmat papattaa suureen ääneen asioita joista itse en tajua yhtään mitään eikä kiinnostakaan kyseiset aiheet yhtään (miesten juttuja)...Filosofiaa, matematiikkaa, fossiileita yms. Sitten kaiken tuon päälle esikoinen kiljuu huomiota molemmilta miehiltä eikä miehet meinaa yhtään huomioida lasta.

Kivahdin jo tuossa että nyt saa tää meteli riittää, annan vuoropuhelulaput kohta kaikille. Huoh, mua taitaa vain väsyttää niin kaikki tuntuu silloin niin ylitsepääsemättömän vaikealta tai hmm...kovaääniseltä. Kohta täytyy sanoa miehelle että nyt saa kaveri mennä että me halutaan lapsen kanssa nukkumaan. Huomenna vaihtuisi sitten viikko 36.

Tiistaina olisi tuo ultra...

Tässä on päivällä siivottu niin että suihkukin alkaisi tehdä terää...

Jaa, esikoinen saatiin sitten taas itkemään...

On se hemmetti kun ei osata ottaa lasta ollenkaan huomioon...

No, äiti tulee ja pelastaa...

Swehina

Vierailija
32/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oispa meillä sauna =/ ens viikonloppuna pääsen ukon siskolle saunomaan.. tänään vaan puuhaillut, pinnasänky koossa ja paikoillaan. kaikki muuten mutta lakanaa en laittanut. tässä vielä pohdin sitä äippälaatikkoa jos siihen laittaisi aluksi. pesukone pyörinyt jo kymmenestä. varmaan seinänaapureilla palaa päreet =(

jaa nurmikosta :D ihan mahotonta! mä oon nykyään semmonen karvaapina että hävettää!! eikä johdu tai en oo ainakaan huomannut että ois nyt raskaus aikana kiihtynyt karvan kasvu mutta sitä on vaan niin laiska! se on yhen näkönen operaatio alkaa alakertaa ajelee. enkä kyllä miestä siihen pyydä! suihkukaappi on metri x metri ja ihan liian pieni. siihen ku alkaa istumaan ja siitä nousemaan ni pitäis olla joku auttamassa. nyt ison mahan kaa oon vissiin kahesti siihen projektiin ruvennut. pitää vielä ennen synnytystä.

mä niin jo tahtoisin laittaa vauvan tonne pinnasänkyyn :)

jos sitä alkais iltapuuhiin ajoissa, sit voiki maata vaan sohvalla.

hyvät lauantai illan jatkoja muruille!!

ootellaan..

Vierailija
33/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt saan vihdoin ja viimein lapsen nukkumaan ja itseni myös...

Hyvää yötä muruset :)

Vierailija
34/34 |
14.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko Momentista kuulunut mitään. Ei vielä, jännää!

Tämäkin mamma herkutteli tänään kunnolla, kun lapsilla oli karkkipäivä. Nyt on öklö ja tösi ähky olo. Maha tuntuu valtavalta vaikkei oikeesti mikään ihan hirmu iso olekkaan. Inhottavaa kun tuntuu, että henkeäkin ahdistaa ja päätä jomottaa..

No, huomenna uusi päivä ja uusi viikko alkaa täälläkin, jee!

öitä kaikille, äitikki rv33+6