Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka usein tapaatte uudessa suhteessa?

Vierailija
04.06.2022 |

Olen tavannut kivan miehen, josta olen kiinnostunut. Olemme molemmat noin 40-vuotiaita ja molemmilla on lapsia edellisestä suhteesta. Minusta tuntuu, että tapaamme tosi harvoin (noin kerran viikossa). Olemme tapailleet useamman kuukauden. Jotenkin tämä tuntuu riuduttavalta ja olen jopa miettinyt, pitäisikö suhde lopettaa. Melkein kun olisi etäsuhteessa, vaikka välimatkaa ei paljon ole.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, kokemuksia.

Vierailija
2/9 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä kaipaisin kokemuksia muilta. Mietin, onko tässä edes potentiaalia, kun käytännössä meillä on muutama tunti aikaa yhdessäololle viikossa. Itse haluaisin enemmän. Eihän tässä edes tutustu kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin joka toinen päivä. Tai kerran, pari viikolla ja yhteinen yö viikonloppuna.

Vierailija
4/9 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lopetat niin vähenee 🤪. Tapaamiset silleen kun molemmat haluaa, ei varttuneella iällä enää niin kuumaa

ainakaan omalla kohdallani miehenä. Samoin kun yhdessäolo pikkuhiljaa viilenee niin uusi suhde lämpenee

Vierailija
5/9 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin täällä kirjoitti:

Noin joka toinen päivä. Tai kerran, pari viikolla ja yhteinen yö viikonloppuna.

Jos teillä on lapsia, niin olette varmaan kertoneet heille? Me ollaan vielä tapailtu "salaa". Toisella meistä on vielä pieniä lapsia ja silloin käytännössä ollaan tapaamatta lapsiviikolla. Ja lapsivapaaviikolkekin osuu paljon menoja, jolloin ei ehditä näkemään.

Vierailija
6/9 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa, vkonloppuisin, ja  lisäksi lomilla.

Asumme eri paikkakunnilla, välimatkaa vajaa 50 km.

Tämä on riittänyt molemmille toistaiseksi hyvin.   Vkolla toki soitellaan ja tehdään yhteisiä lomamatkoja.

Vierailija
7/9 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa vielä kuinka kauan olette tapailleet.

Vierailija
8/9 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/9 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin tapaamme noin kerran viikossa, tosin pikkuhiljaa on tarkoitus tihentää tapaamisia. Mies on nähnyt lapseni muutaman kerran niin pian tuntuisi jo sopivalta viettää enemmän aikaa niin että lapsikin on mukana. Mielestäni ei ole syytä kiirehtiä, parempi vaan että edetään rauhassa varsinkin kun on lapsia kuvioissa.