Mihin olen voinut hukata rahapussini?
Siellä on kaikki. Ajokortti, pankkikortit ja muut tärkeät.
Eilen kävin kaupassa, mutta siellä sitä ei ollut.
Kommentit (17)
Tämä ei ole mukavaa kun kaikki kortit katoavat.Vähän paha tilanne kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen löytänyt omani kotoa hattuhyllyltä, toisen kerran kenkien seasta. Kerran viikon päästä vetokärryn taskun yläläpän alle tiukkaantuneena, luottokorttien kokoinen kukkaro. Kerran kaupan infosta.
Taidan olla tohottaja, kahdella kerralla kuoletin pankkikortit heti varuiksi.
Mulla jäi kerran tankatessa puhelin auton katolle ja sieltä se sitten vauhdissa putosi jonnekin. Olen hukannut myös kaksi käsilaukkua, avaimet ja ties mitä muuta.
Terveisin: 13. päivä ja perjantaina syntynyt tohelo.
Eri laukussa kuin mitä yleensä käyttää.
Olen kyllä etsinyt silmälasejanikin vaikka olivat koko ajan päässä.
* ap *
Nyt muistelet mitä olet tehnyt sen jälkeen, kun rahapussi viimeksi oli kädessäsi ja seuraat niitä jälkiä
Miksi pidät pankkikorttia jossain pussissa? Hanki lompakko.
Eiköhän kukkarosi unohtunut Alkon kassalle, kun maksoit Valdemar-viinisi. (Obligatoriset kaksi pulloa).
Rahapussi löytyi vaatehuoneen hyllyltä korista, missä säilytän sukkia. Oli suuri helpotus!
ap
Toheloja tyttöjä tänäänkin liikenteessä, yksi tyttö pudotti parkkihallissa sen parkkilipun paskaiselle hallin lattialle, toinen blondi typy perässäni kassajonossa pudotti vissiin lompakkonsa lattialle, muutenkin epätavallisen lähellä perässä (olen mies), ei taida koronavälimatkat enää merkitä mitään?
Kaksi pudottelijaa tunnin sisällä, molemmat nuoria naisia, eikä niillä mikään pysy käsissä, ei ihme jos kaikki häviää :P
Sohvan kaikki mahdolliset raot kannattaa katsoa kahteen kertaan!
se on tuolla Rantakatu 12 luona olevan penkin alla
Vierailija kirjoitti:
Kato jääkaappiin.
joo, ihmettelin kerran että miks ei tää mahdu jääkaappiin....roskis :D
Sohvan alle olen joskus humalassa potkassu puhelimen tai lompakon yöllä kusella käydessä pimeässä.
Itse haeskelin vuosia sitten lompakkoani kauppareissun jälkeen, soitin jo kauppaankin ja olin lähdössä ns. seuraamaan jälkiäni takaisin kun rapusta parkkipaikalle kävellessä huomasin lompakkoni nököttävän nätisti siinä parkkiksen reunassa auton vieressä roskiksen kannen päällä (siihen aikaan ei ollut vielä mitään jätekatospakkoja) ja sitten muistin että se tosiaan oli autosta noustessa minulla kädessä ja ilmeisesti sitten mitään ajattelematta laskin sen vain kädestäni johonkin saadakseni otettua kaksin käsin vichykorin (lasiset pullot) autosta.
Olen löytänyt omani kotoa hattuhyllyltä, toisen kerran kenkien seasta. Kerran viikon päästä vetokärryn taskun yläläpän alle tiukkaantuneena, luottokorttien kokoinen kukkaro. Kerran kaupan infosta.
Taidan olla tohottaja, kahdella kerralla kuoletin pankkikortit heti varuiksi.