Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi päiväunille - itsensä rauhoittamista vai ei kukaan tule auttamaan

Vierailija
03.06.2022 |

Mulla on vuoden ikäinen lapsi, joka ei aina väsystä huolimatta halua mennä päikkäreille. Kun laitan hänet sänkyyn, hän itkee ja kun lähden huoneesta pois, hän lopettaa pian huutamisen, vaikka ei heti nukahtaisi. Hän siis saattaa valvoa sängyssä vielä puolikin tuntia ennen unen tuloa. Onko lapsi rauhoittunut itsenäisesti sänkyyn vai onko hän vain luopunut toivosta, että kukaan tulee hakemaan häntä ja olen aiheuttanut jonkun hylkäämistrauman lapselleni? Sanon kyllä hänelle aina ennen lähtöä, että menen keittiöön/vessaan/työhuoneeseen, jotta hän tietäisi, että olen lähellä.

Ja kyllä, kyseessä on ensimmäinen lapsi, kun mulla on aikaa pohtia tällaisia... :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta hän huudonkin nopeasti lopettaa, niin tuskin kärsii. Omat 2v kaksoset aina touhuaa hetken omiaan sängyissä ennen kuin käyvät nukkumaan. Joskus myös hetken huutavat.

Vierailija
2/2 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerta hän huudonkin nopeasti lopettaa, niin tuskin kärsii. Omat 2v kaksoset aina touhuaa hetken omiaan sängyissä ennen kuin käyvät nukkumaan. Joskus myös hetken huutavat.

Kiitti! Eikä se huuto ole sellaista epätoivoisen kuuloista, vaikka aika kovaa onkin. Ja jos se jatkuisi, niin mä menisin katsomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi