Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MInulle ei tullut mieleenkään, että olisin ostanut uuden vaatteen ylioppilasjuhlaa tai yliopistosta valmistumista varten

Vierailija
02.06.2022 |

Jälkeenpäin tulee mieleen, että miksi en ottanut siitä kaikkea iloa irti ja ostanut uutta. Olisin aina muistanut, että tämä oli se asu.

Ostitteko te uutta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ylioppilasmekon ja kengät kyllä. Yliopistosta valmistumiseen en.... Eihän se nyt mikään varsinainen juhla olekaan.

Vierailija
2/6 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ylioppilasmekon ja kengät kyllä. Yliopistosta valmistumiseen en.... Eihän se nyt mikään varsinainen juhla olekaan.

No minä nyt pidin juhlat, kaikki eivät ehkä pidä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin.

Yo-mekko oli valkoinen, nätisti laskeutuva juhlamekko, ulottui polven yläpuolelle.

DI-valmistujaisiin ostin sen ajan hengen mukaisesti tummansinisen jakkupuvun.

Vierailija
4/6 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä juhlat vaatii uuden asun tai ainakin tuunaamisen sitä juhlaa varten. Eli ostin uudet vaatteet ylppäreihin ja DI- valmistujaisiin.

Nyttemminkin kun pidetään vaikkapa muuten vaan kesäjuhlia, niin aina on uutta leninkiä päällä. Tai syysiltamiin, pikkujouluhin, uudeksi vuodeksi.... Joo, me tykätään juhlia.

Enkä mä oikein ole edes vaatteilla koreilija tai enkä mä shoppailusta pidä.

Mä hankin tulevia sukulaislasten ylppäreitäkin peräti kaksi uutta kolttua. Päivä rientoihin keveemmän ja kelle mennään vikaksi, niin tarkenee istua pidempäänkin ulkona. Myöhemmin kesällä olisi rippijuhlia ja tuumailin kesäalennuksesta löytäväni jotain kivaa päälle.

Vierailija
5/6 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kyllä kun valmistuin viime syksynä AMKista. Toki mekko on sellainen että sitä voi käyttää vieläkin.

Vierailija
6/6 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin yo-juhliin mekon ja kengät. Ei minulla ollut mitään juhlavaatteita vaan arkisia käyttövaatteita enkä niitä halunnut laittaa sinä päivänä päälleni.