Mies hyljemätkähtelee nukkuessaan
Pomppaa kyljellään ylös ja pudottautuu toiselle kyljelleen. Millä helvetillä ton hylje mätkähtelijän saa lopettaa moise toiminnan. Ostako sille kuivamuikkuja ja alan niillä kouluttamaan tuosta tavasta pois
Kommentit (17)
Hanki oma sänky.ja anna hylkeen mätkähdellä, trolli.
Mikä ihmeen pakko pariskunnilla on kiduttaa itseään toisen vieressä pakottamalla nukkumalla?
Mun mies nytkähtelee nukkuessaan niin että koko sänky heiluu. Usein joudun nukkumaan sohvalla sen takia (ei siis kyllä haittaa, sohva on mukava nukkua).
Heitä sille raaka kala palkinnoksi.
Onko ideoita kahteen samanlaiseen sänkyyn jotka olisi vielä kivan näköisiä rinnakkain. Merihenkisyydestä saattaisi mies tykätä
Miehet hyljemätkähtelee sängyssä. Sellaisia miehet ovat.
Tai voihan miehelle sopia soituvenekkin nukkuma paikaksi
Teen itse samaa. En osaa selittää miksi, mutta se tuntuu parhaalta tavalta kyljen kääntämiseen. N43
Hyljemätkähtely on yleinen ongelma. Me hankittiin erilliset sängyt, kaksi runkopatjaa vierekkäin ja erilliset petarit, kun kyllästyin heräilemään monta kertaa yössä sängyn heilahteluun. Sängyt saa kiinnitettyä toisiinsa, mutta pahimpina hyljemätkähtelykausina irrotan ne toisistaan. Meillä painoeroa noin 30 kg, joten se mätkähtely ei oikeasti ole kivaa. Miksei voi kääntyä hillitysti onko pakko hypähtää katon kautta ympäri sillä 100 kg ruholla?
Alexac kirjoitti:
Onko ideoita kahteen samanlaiseen sänkyyn jotka olisi vielä kivan näköisiä rinnakkain. Merihenkisyydestä saattaisi mies tykätä
Joku semmoinen hyljeallas niin kuin Korkeasaaressa?
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika
Ei vaan hylje.
Joo toi vierekkäin väkisin nukkuminen - vieläpä alle 180 leveessä sängyssä - on jotain ihan järkyttävää masokismia.
Mulla on itselleni 160 leveä, ja just ja just piisaa. Kahdelle tarttis 200 (kuten olikin, kun oli kahdet lusikat kaapissa).
Enihuut vastaus:
-muikku on hyvä idis
-eri sängyt
Minä teen kuulemma samaa nukkuessani. Vaihdan kyljeltä toiselle ilmassa kierähtämällä. Hereillä ei kyllä onnistuisi. Hylkeen sukua myös? Saispa nuo lihakset aktivoitua myös hereillä!
Huono patja jos pitää asentoa korjata nukkuessa. Mies oletettavasti painavampana "kärsii" siitä varmaan enemmän ja unissaan mätkähtelee, että saa ruhonsa nopeasti uuteen asentoon :D Itse et ehkä huomaa koko patjan huonoutta. Ostakaa uus.
Jätä se sika