Onko teille ollu unilääkkeeestä hyöyä?
Kommentit (14)
On
. Imovane on ihana
Ei vaan Saa helposti reseptiä.
Puolikas 25 mg Ketipinor ja nukun kuin vauva.
Väliaikaisiin uniongelmiin on Ketipinorista hyviä kokemuksia. Väsyttää tehokkaasti ja itse olen herännyt ihan pirteänä, vaikka monet sanoo että tulee tokkura. 25mg annostuksella.
Stella toimi monta vuotta hyvin eikä annosta tarvinut nostaa. Sitten lääkärit päätti että se on pahasta.
Ekaa kertaa elämässä saanut ns rytmin kiiinni. Ja aivotkin toimii paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa elämässä saanut ns rytmin kiiinni. Ja aivotkin toimii paremmin.
Todella katkonaista ollut tyyliin menee kello 23 nukkumaan ja herää kello 2 yöllä. SIitä valvoo 7 aamulla ja nukkuu jonnekkin kello 14 huonolaatuista unta ja sitä rataaa. 20 vuotta syönyt vain kerran päivässä.
On ollut hyötyä, mutta ei saa mistään. Ehkä jostain yksityiseltä, mutta Tk:sta ei lainkaan.
15 mg:n Mirtazapinista 1/4 kuittaa viikon aikana kertyneet univelat. Inasen väsyttää seuraavana päivänä, mut sen kestää kyllä.
Oli ja ei. Lähiomaiseni menehtyi ja sain unilääkettä avuksi, kun en pystynyt nukkumaan. Ensimmäinen lääke nukahdutti, mutta heräsin kuin lapiolla lyötynä klo 4 enkä nukkunut enää silmäystäkään. Toinen lääke taas nukutti koko yön, mutta kävin sen jälkeen jotenkin hitaalla alkuiltaan saakka. Helpompi oli hyväksyä suru ja kyllä se unikin sitten alkoi taas tulla.
Sittemmin olen silloin tällöin satunnaisesti käyttänyt melatoniinia, mutta paras apu univaivoihin itsellä on ollut säännöllinen vuorokausirytmi, liikunta ja mielenhallinta.
Ei ollut vaikeimpina unettomuusaikoina oikeastaan mitään hyötyä. Ei ainakaan Imovane auttanut.
En saa nukuttua nykyään ollenkaan ilman sitä. Vaimoni on kertonut, että olen lääkkeen ottamisen jälkeen usein sekava ja kyselen: Kuka sä oot, ollaanko me aikaisemmin tavattu yms. Että onko siitä sitten hyötyä vai ei, riippuu kai näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
15 mg:n Mirtazapinista 1/4 kuittaa viikon aikana kertyneet univelat. Inasen väsyttää seuraavana päivänä, mut sen kestää kyllä.
Se on kumma nappi kun pienempi annos toimii paremmin. Itse en tosin huomaa alle yhden napin annoksesta mitään vaikutusta.
On.
Käytin Tenoxia silloin tällöin kun olin vielä töissä.
Ei ollut mitään haittavaikutuksia.