Jäätävä isku , mies tuli eilen kotiin ja sanoi että haluaa avioeron
siis tuli aivan kirkaalta taivaalta tuo sanoma, ihana kesäloma takana, syksyllä olimme nyt miehen kanssa viikon kahdestaan etelässä, puhuttu vielä vauvasta ..............onko kenelläkään käynyt näin? Olen aivan pihalla, sain lapset viikonlopuksi mummolaan verukkeella , mies tulee kotiin 1 päästä ja sit kyl puhutaan,,,,,,,,,,,
Kommentit (22)
Haleja paljon sinulle!
Onko sinulla aavistustakaan, minkä vuoksi mies olisi voinut haluta erota nyt? Voisiko olla toinen nainen, oletko pohtinut asiaa jo, vai onko aika mennyt ' järkytyksessä' ?
Toivottavasti saatte edes asiat puhuttua! Voimia!
ja koittakaamme me muut nyt sitten taas jaksaa pitää tätä provoa ylhäällä ja tivata mitä mies nyt sanoi, mitäs sinä siihen, mitäs anoppi nyt, joko lapset tulivat.
Voimia kaikille.
Lähde säkin sinne mummolaan huomenna kun olette tänään illalla jutelleet.
Mäkin veikkaan että sillä on toinen. Ja tollanen mies joka noin vaan varoittamatta heittää tollaisen pommin on kyllä tosi paskamainen. Eipä se varmaan nyt lohduta, mutta ei varmaan ole mikään ruudin keksijä se sun mies. Sä löydät ja ansaitset paremman!
Vaikuttaa tosiaan siltä, että toinen nainen olisi kuvioissa, jos kerran kaikki teillä suht ok.
Edellisessä suhteessani mies kyllä peitteli sivusuhdettaan viimeiseen asti enkä osannut epäillä mitään. Sitten vasta, kun miehelle itselleen tuli sietämättömäksi se, että ei rakastanut enää minua vaan oli rakastunut toiseen, niin se alkoi näkymään. Ja aika nopeasti sitten ilmoittikin erohalustaan.
Voimia!
ainaskin minä haluan syyn ja selityksen, tuntuu et koko maailma kaatui eilen, en yleensä ole kovinkaan uskonnollinen immeinen, mut.
eilen taisin rukoillakin lasten puolesta,
Tuntuu aivan hirveeltä, meillä on uusi talo ja lainaakin vaikka kuinka paljon,lapsi aloittanut uudessa hoidossa ja toinen koulussa, kaikki on ollut niinkuin ennekin
ellei ap sitten ole rasvatukkainen, finniselkäinen, colaakittaava 150 kiloinen amatsooni.
Talo oli ostettu 6kk aiemmin, lapset olivat 1 ja 2v. Lähdin seuraavana päivänä lasten kanssa, harkinta-aika loppuu huomenna.
Voimia lähetän, muuta en osaa sanoa.
ihan liian helposti. Etsitään sitä onnen huumaa ja luullaan että jos se huuma ja rakkauden tunne hetkeksi katoaa, niin nyt on avioliitto loppu ja ohitse. Sellaiset ihmiset kuin sinun miehesi jäävät loppujen lopuksi yksin sen ikuisen etsintänsä kanssa ja huomaavat vasta ikäloppuna liian myöhään että elämä parisuhteessa kuin parisuhteessa ei ole pelkkää ruusuilla tanssimista. Että sellaista kumppania ei maailmassa olekaan jonka kanssa huuma jatkuisi ikuisesti.
ja kaikki piti olla kunnossa kunnes vaimo tuli raskaaksi ja mies löysikin uuden=(( Vaimo jäi uuteen taloon yksin pienten lasten kanssa ja uuden tulokkaan kera...
miestä oo ollukaan, keksittyä puppua!
ei ole mitenkään harvinaisia että isä jättää lapsen jo ennen syntymää tai ihan pienenä kun löytää uuden onnen.
Tärkeintä on se että lapsi on TOIVOTTU, HALUTTU ja RAKASTETTU. Parempi yksi rakastava äiti tai isä kuin ei kumpaakaan.
Mua sitten ärsyttää nää älyköt, jotka aina niin varmasti tietää miten jokainen käyttäytyy jokaisessa tilanteessa, ja että kukaan ei koskaan tulisi tänne tällaista asiaa purkamaan jne.
Mäkin olen yhden pitkän TOSIketjun tänne aloittanut, ja kyllä vitutti joka hetki olla vastailemassa näille fiksuille, jotka " tiesi" että kyseessä oli provo.
Ja hei, onhan täällä niitä provojakin, mutta mitä sitten? Musta tällaiset ketjut on kivoja, ja on kiva nähdä miten ihmiset suhtautuu eri asioihin, Sillä ei netissä ole tuon taivaallista arvoa onko tjuuri tämä tapaus nyt tosijuttu, kun näitä kuitenkin tapahtuu.
Vierailija:
ja koittakaamme me muut nyt sitten taas jaksaa pitää tätä provoa ylhäällä ja tivata mitä mies nyt sanoi, mitäs sinä siihen, mitäs anoppi nyt, joko lapset tulivat.Voimia kaikille.
jossa pariskunta toivoi lasta, rakensi talon ja kun vaimo tuli raskaaksi, mies lähti yhtäkkiä. Että se siitä turvallisesta parisuhteesta tosiaan.
Nykyinen mieheni oli naimisissa kun tavattiin ja rakastuttiin. Ex-vaimo oli alkuun ihan shokissa, ei osannut mitenkään arvata tulevaa. Ja miten olis edes voinut? me rakastuttiin samantien, ja 3 viikkoa ensitapaamisen jälkeen mies muutti minun ja lasteni luokse asumaan.
Kyllä sä ap vielä sieltä nouset. Mäkin olen nykyään ihan hyvissä väleissä mieheni ex-vaimon kanssa.
Ap:lle voimia, mullekaan ei tule mitään muuta vaihtoehtoa mieleen kuin että mies löytänyt uuden naisen.
Mä voin sanoa että halveksun sua TODELLA paljon. Ajattelit vain omaa napaasi!!!
siinä taas nähtiin, kun sitä parisuhdetta hoidetaan kaksistaan ilman lapsia. Eli miehesi oli jo aiemmin kyllästynyt perhe-elämään, koska piti paeta ilman lapsia lomalle.
Alkaa vastuu ja arki painamaan niin sitten paetaan toisten vällyjen väliin eikä kanneta sitä vastuuta mikä kuuluu. Että mua inhottaa tuollaiset miehet!
Toivon mukaan ap, tilanne ratkeaa parhain päin.
Mistään muusta syystä mies ei lähde hyvästä suhteesta.