Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttava ihmettelee, kun häneen ei haluta pitää yhteyttä

Vierailija
30.05.2022 |

Tapasin tänään sattumalta erään tuttavan ja vaihdoimme ohimennen kuulumisia. Itse olen ottanut häneen etäisyyttä, sillä aina kun tapaamme, hän vain uhriutuu ja valittaa. Ei ollut ääni kellossa muuttunut lainkaan. Hän valitti taas, kuinka x ja y eivät ole pitäneet yhteyttä ja valitti kuinka ei ymmärrä tehneensä mitään väärin. Minähän en tiedä yksityiskohtia, mutta jos hänen tyylinsä puhua ihmisille vastaa yhtään sitä mihin itse olen tottunut, en yhtään ihmettele että ihmiset ottavat etäisyyttä. Viime aikoina aina törmätessämme hän on vain tuominnut kaikki valintani elämässäni, arvostellut ja haukkunut. Myös muita yhteisiä tuttuja aina kovaan ääneen arvostelee ja sitten vielä valittaa kuinka joku ei ole soittanut ja tullut käymään. Hän ei siis itse edes kutsu kylään, vaan valittaa siitä, ettei joku kutsu itseään kylään hänen luokseen.

Mieleni tekisi sanoa suoraan, että voisi ehkä katsoa peiliin. En kuitenkaan viitsi silloin, kun suunnittelematta vain tapaamme jossain julkisella paikalla. Lisäksi meillä on paljon yhteisiä tuttuja ja etenkin yksi näistä on meille molemmille tärkeä ihminen, enkä haluaisi aiheuttaa kiusallisia tilanteita tai eripuraa kenenkään välille.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä samanlaisia avauksia on päivittäin, mitä joku tuttava on sanonut ja tehnyt. Keksi jotain omaperäisempää kuin tuttavasi sltä ja tätä.

Vierailija
2/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä samanlaisia avauksia on päivittäin, mitä joku tuttava on sanonut ja tehnyt. Keksi jotain omaperäisempää kuin tuttavasi sltä ja tätä.

Elämä on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on samanlainen kuin kuvailemasi ihminen.

Vierailija
4/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollainen ystävä. Välien luonnollinen katkaisu käynnissä, hirveän myrkyllinen ihminen.

Vierailija
5/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onhan tuo selvä jos tavatessa aina valittelee, eihän se kiva juttunumppani ole. Mä en ihmettele miksi ei oteta yhteyttä kun en pahemmin kenenkään kanssa ole muutenkaan ollut yhteyksissä, mutta olen joutunut miettimään miksi ja kuka on laittanut gang stalking operaation perääni. No, kullakin ongelmansa.

Vierailija
6/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tuommoinen kaveri joskus. Valitusta ja kitinää joka asiasta. Kateellista juoruilua ja valitusta, kun kukaan ei soittele. Hän itse ei ainakaan mulle soittanut oma-aloitteisesti. Päätin joku reilu 10v sitten jäädä odottamaan, että hän vuorostaan ottaisi yhteyttä. Hiljaista on ollut. Mut ehkä vika onkin minussa ja hän on tyytyväinen, kun olen jättänyt hänet rauhaan. Kuka tietää.

Vierailija
7/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syrjitte nepsy-aikuista? Opetelkaa sietämään erilaisuutta.

Vierailija
8/8 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä on

Ja sinunlaisia vastauksia on päivittäin aina samalla kaavalla. Keksi jotain omaperäisempää kuin aina sama valitus trollauksesta.

Välillä elämä ei todellakaan ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi