Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi eräs mies jättää minut huomiotta seurassa?

Vierailija
30.05.2022 |

Tuntuu, että hän puhuu kaikille muille, paitsi minulle seurassa. Ei halua huomioida minua, on välinpitämätön. Sitten olen kuitenkin yllättänyt hänet tuijottamasta minun, esimerkiksi sääriäni jos minulla on ollut hame päällä. Mitä tämä on? Tuntuu pahalta, että mies on minua kohtaan tuollainen.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kännissä ????

Vierailija
2/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan lääkkeesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies on muuten? Todennäköisimmin ei ole lainkaan kiinnostunut (jos mies on sosiaalinen ja komea), mutta joku äärimmäisen ujo ja ulkoisesti tavallisen oloinen tai vähemmän komea mies saattaa olla ihastunutkin. Silti miehet näyttävät kiinnostuksensa lähes aina.

Vierailija
4/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihastunut kenties sinuun. Kohta tosin joku tulee sanomaan, että olet ärsyttävä tmS

Vierailija
5/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo...

Vierailija
6/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena: outoja ovat nuo kaksi ensimmäistä kommenttia. Miksi joku kommentoi noin? Miksi ap ei saisi kysyä tuollaista? Itse tosin epäilen, ettå miestå ei kiinnosta pätkääkään.

Vierailija
7/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko todella häkeltyneen kiinnostunut tai sitten päin vastoin et ole ollenkaan hänen tyyppiään ja hän on sellainen ... joka ei osaa käyttäytyä neutraalisti.

Vierailija
8/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän pitää sinua jotenkin ärsyttävänä, ettei halua keskustella kanssasi? Ehkä olet tulkinnut säärtesi tuijottamisen väärin.

Vierailija
9/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset miehet suorastaan änkeävät seuraan, jos ovat kiinnostuneita naisesta. Jos mies teeskentelee, ettei huomaa tiettyä naista, hän pitää itseään parempitasoisena kuin sitä naista, eikä siis halua herättää valheellisia toiveita naisessa.

Vierailija
10/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiinnostunut ja yrittää peittää sen, ei osaa käyttäytyä neutraalisti vaan on korostetun välinpitämätön.

Vierailija
11/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sääresi ovat pitkät ja kauniit -> voi pitää niistä, mutta jos olet paksu ja sääresi ovat jykevät, voi katsella niitä kauhuissaan. Millainen ilme hänellä on?

Vierailija
12/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eräs työkaveri, mielestäni todella outo. Nainen kylläkin Ei välttämättä tervehdi takaisin, jos yrittää jutella ei sano mitään takaisin. Hänen juttuihin kyllä olettaa että kommentoidaan. Outoa käytöstä, miksi joku tekee tuollaista?

Vierailija
13/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sääresi ovat pitkät ja kauniit -> voi pitää niistä, mutta jos olet paksu ja sääresi ovat jykevät, voi katsella niitä kauhuissaan. Millainen ilme hänellä on?

Minulla on kauniit sääret, tiedän sen itsekin. Kyllä hän niitä katsoo vähän pakonomaisesti, vaikka ei oikeasti varmaan haluaisi. Sillä tavalla vienosti.

Kyllä miestä minussa joku ehdottomasti ärsyttää. Mutta sitä en ymmärrä miten olen saanut hänessä niin voimakkaan tunteen aikaiseksi?

Vierailija
14/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli motiivi mikä tahansa, on käytös moukkamaista. Normaali huomaavainen ihminen yrittää seurassa huomioida tasavertaisesti kaikkia, vaikka käytännössä se ei tietenkään onnistu. Huomaan itsekkin juttelevani tutumpien kanssa enemmän. Aikuisenakin vaikka kokisi toisen vastenmieliseksi, osaa olla asiallinen. Jos syy on siinä että peittelee kiinostustaan, huomaa tuon seurueesta jokainen ja se on noloa.

Vierailija
15/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies naimisissa, ei halua että SINÄ yrität jotain peliä! Etsi vapaita!

Vierailija
16/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että kyylää sun jalkoja? Toiveajattelua ja ongelmallista miestä kohtaan.

Vierailija
17/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toisen ruumiinosia tuijottaa joko kiihotuksesta tai ällötyksestä, vaikkei tämän ihmisen kanssa muuten haluaisikaan olla missään tekemisissä.

Toki tuli mieleen myös tuo toinen vaihtoehto, että on ihastunut ja koettaa peittää sitä olemalla sitten jopa tyly.

Vierailija
18/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain kamala tyyppi

Vierailija
19/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ikävystyttävä, ja sukkahousuissasi on erikoisen muotoinen silmäpako.

Vierailija
20/22 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ajatuksissaan katse vain lukkiutuu jonnekin, eikä sitä edes ajattele.

Jos mies ei kanssasi juttele, tuskin herätät hänessä mitään tunteita, mihinkään suuntaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme