Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alisuoriutuminen työelämässä

Vierailija
30.05.2022 |

Miksi ihmisiä pitää arvostella alisuoriutumisen vuoksi? Kuka sen määrittelee mitä se edes on? Akateeminen kaupan kassa on ilmeisesti työelämän alisuoriutuja? Jos hän on todennut ne hommat mukavammiksi kuin akateemiset pätkätyöt, miksi siitäkin nyt pitää hel ***tti soikoon olla mollaamassa???!!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen maisteri ja kieltämättä koen epäonnistuneeni, koska en ole päässyt edes lähelle liippaavaa työtä mitä maisterit tekee.. Olen ollut asiakaspalvelu töissä ja sekin vain määräaikainen työ ja nyt opiskelen lastentarhanopeksi, koska niille pitäisi olla töitä. Maisteri päiväkodissa. Niin. Eihän tää ihan niin mennyt kuin sillon mietin, kun yliopistossa opiskelin..

Vierailija
2/2 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen maisteri ja kieltämättä koen epäonnistuneeni, koska en ole päässyt edes lähelle liippaavaa työtä mitä maisterit tekee.. Olen ollut asiakaspalvelu töissä ja sekin vain määräaikainen työ ja nyt opiskelen lastentarhanopeksi, koska niille pitäisi olla töitä. Maisteri päiväkodissa. Niin. Eihän tää ihan niin mennyt kuin sillon mietin, kun yliopistossa opiskelin..

Päiväkodin opettajilla on käsittääkseni vaatimuksena akateeminen loppututkinto. Ainakin Jyväskylässä 1990-luvulla opiskeli lastentarhan opettajia kasvatustieteellisessä tdk:ssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi