Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kansanedustaja Lapista sanoi että Tampereella ryöstetään turistit

Vierailija
30.05.2022 |

ja että Lapissa kyllä huolehditaan että turistit haluavat palata toistekin. Onkohan hän koskaan käynyt Lapin turistikohteissa? Itselleni jäi ainakin viimereissustakin olo että siellä jos missä ryöstetään. Oletteko koskaan katsonut paljonko esim huskysafari maksaa. Tai joku napapiirivierailu, jos haluaisi lasten kanssa käydä kaikki tarjolla olevat kohteet läpi.

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/4623302

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levi kannattaa kiertää kaukaa. Levin mafia estää muiden yritysten kilpailevien perustamisen alueelle, jopa hotellitoiminta on hankalaa.

Vierailija
2/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärnä, tuo eduskunnan virallinen puolestaärsyyntyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, suomalaisena mulla ei ole varaa niihin ja ajetaan suoraan läpi Norjaan, milloin mistäkin. Maisemat paranevat ja ötökät jäävät.

Lapissa saa kyllä sen käsityksen, että Suomessa on tasan kaksi ruokaa, poronkäristys ja lohikeitto.

Vierailija
4/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, suomalaisena mulla ei ole varaa niihin ja ajetaan suoraan läpi Norjaan, milloin mistäkin. Maisemat paranevat ja ötökät jäävät.

Lapissa saa kyllä sen käsityksen, että Suomessa on tasan kaksi ruokaa, poronkäristys ja lohikeitto.

En ole koskaan käynyt Norjan puolella. Olisiko suositella paikkoja siellä?

Vierailija
5/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras suositus on varmaan "Älä tyydy Pykeijaan" (jota jostain syystä aina kehutaan suomalaisille). Auton kanssa menkää mihin tie vie. :) Katso Googlen kuvahaulla vaikka Lofootit? Samalla varoitus, Lappi on sen jälkeen...no, pilalla, ehkä pysyvästi.

Nimim. Kerrasta koukkuun

Vierailija
6/6 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paras suositus on varmaan "Älä tyydy Pykeijaan" (jota jostain syystä aina kehutaan suomalaisille). Auton kanssa menkää mihin tie vie. :) Katso Googlen kuvahaulla vaikka Lofootit? Samalla varoitus, Lappi on sen jälkeen...no, pilalla, ehkä pysyvästi.

Nimim. Kerrasta koukkuun

Kiitos vinkeistä. :) Näyttää hienolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä