Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollakin kokemuksia Nordax Bankin lainatarjouksesta?

Vierailija
29.05.2022 |

Itse en tarvitse lainaa, mutta haluaisin auttaa pulassa olevaa lähimmäistäni.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...kirje tuli, lensi välittömästi roskiin.....nimi ja osoite pois ja paperikeräykseen.

Vierailija
2/16 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä pankeilla korot taivaissa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tavallisista pankeista saa käyttöluottoa halvemmalla kuin noista muista tarjoajista.

Vierailija
4/16 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ei ei.. KOSKAAN ei oteta lainaa jotta voisi auttaa "pulassa olevaa". tämä johtaa vain siihen että kohta on 2 pulassa olevaa...

Vierailija
5/16 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit sillä joskus rahoitettiin, maksettu pois ajallaan ja jatkuvasti tarjosivat uutta lainaa kirjeillään. Olen jo muuttanut aikoja sitten että nyt nykyinen asukas varmaan repii päänsä niistä jatkuvasti tulevista kirjeistä.

Vierailija
6/16 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele.

Enkä suosittele lainaamaan pulassa olevalle lähimmäisellekään ellet halua sekä menettää rahoja että maksaa niistä vielä törkeää korkoakin.

Jos läheinen ei itse saa pankista lainaa on pankki arvioinut ettei hänellä ole takaisinmaksukykyä. Ei ole mitään järkeä lainata rahaa jos riskiä on niin paljon ettei pankkikaan rahoita.

Vierailija
7/16 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vertailla korkoja ja kuluja eri pankeista. Itse sain Nordaxista lainaa yllättävään menoon halvemmalla kuin mitä muut vakuudettomat kulutusluotot tai luottokortit olisivat tarjonneet - puhumattakaan osamaksuista. Itse käyttökohteeseen en ota mitään kantaa.

Vierailija
8/16 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tullut ero ja liian iso uusi talo menee myyntiin niin ei saa enää velkaa. Talosta on velkaa, mutta sen myynnistä jää aika paljon rahaa niin miksi ei saisi vaikka 15 00€ lainaa?

Vierailija
9/16 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se ole pikavippifirma? Eli ehdoton ei. Jos tarvitset lainaa, mars Nordeaan, S-pankkiin tai OP:lle. Nuo epämääräiset pikavipit kannattaa unohtaa samantien.

Vierailija
10/16 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, yksi viheliäisimmistä lainantarjoajista, mitä Suomessa löytyy. Saat kymmeniä tuhansia vakuudetonta luottoa mitättömällä korolla. Mutta kas kumma, maksat monta vuotta ja huomaat , että velkaa on edelleen enemmän kuin mitä nostit. Miten se on mahdollista?

No olet muutaman kerran tehnyt sopimuksen maksuerän siirrosta, xx €/ kerta, korot pääomitetaan päivittäin, lisäksi tulee tilinhoitopalkkio, laskutuspalkkio, tiesmikälisämaksu.

Ja yksi oikein hyvä neuvo: älä koskaan ota lainaa toisen puolesta! Jos otat, varaudu siihen, että maksat sen itse.

Vierailija
11/16 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä kaikista vastauksista. Onneksi en hädissäni ottanut tuolta lainaa.

ap

Vierailija
12/16 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten estää nordax kirjeet?

Vierailija
13/16 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korko lähes 20% . Eiikinä saa maksettua takaisin, ehkä kuoleman jälkeen. Vikat hilut.

Vierailija
14/16 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lainantyrkyttäjä ei ole tunnettu firma niin saunanpesään vaan kirjeet.

Vierailija
15/16 |
04.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, yksi viheliäisimmistä lainantarjoajista, mitä Suomessa löytyy. Saat kymmeniä tuhansia vakuudetonta luottoa mitättömällä korolla. Mutta kas kumma, maksat monta vuotta ja huomaat , että velkaa on edelleen enemmän kuin mitä nostit. Miten se on mahdollista?

No olet muutaman kerran tehnyt sopimuksen maksuerän siirrosta, xx €/ kerta, korot pääomitetaan päivittäin, lisäksi tulee tilinhoitopalkkio, laskutuspalkkio, tiesmikälisämaksu.

Ja yksi oikein hyvä neuvo: älä koskaan ota lainaa toisen puolesta! Jos otat, varaudu siihen, että maksat sen itse.

Ihan täyttä tuubaa tämäkin. Lue lainaehdot niin sieltä ne maksut ja todellinen vuosikorko selviää.

Vierailija
16/16 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iainaa netistä ilman vakuuksia - https://hespac.com/crefi.htm Palvelu oli nopea ja sujuva. Rahan sain tililleni puolessa tunnissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi