Uskotko lapsesi saavan hymypatsaan tai stipendin?
Kommentit (14)
Ei sillä ole väliä. Yksi stipendi tuli viime vuonna, mikä oli itselleni yllätys.😀
En usko. Molemmat koululaiseni saivat stipendit viime keväänä, joten nyt on muiden vuoro.
Alkoi kiinnostmaan nämä suorastaan myyttiset hymypatsaat, kun niistä vasta nyt ensi kertaa kuulen, kun niistä alettu näinkin urakalla uutisoimaan. Paljon niistä nyt puhutaan, mutta kukaan ei ole niistä aiemmin kuullutkaan. Onko nämä joku milleniaalien,z-sukupolven, tai rantaruotsalaisten juttu? Ainakaan vielä 70- ja 80-luvuilla noita ei Stadin kouluissa ainakaan jaeltu, tai kukaan ollut kuullutkaan!
Stipendi on mahdollinen. Hymypatsaaseen en usko. En ole mistään pettynyt, vaan kaikki on vain plussaa.
Toisen uskon melkoisella varmuudella saavan, koska keskiarvo tulee olemaan noin 9,8-10. Toisellakin mahdollisuus. Hymypatsaita ei ehkä tule, ei tietääkseni edes jaeta ainakaan toisen koulussa.
Saattaisi saada hymypatsaan. On sellainen kaikkien kaveri ja tosi diplomaattinen.
Mä olin aikamoinen äkäpussi. En saanut.
Ei saa, kun ei saa edes todistusta :(
En usko. Hän on sellainen ujo ja totinen maan hiljainen, ei sellaisille hymypatsaita jaeta. Stipendejä ei saa keskinkertaisen koulumenestyksen takia. Ei harmita yhtään. En minäkään semmoisia koskaan saanut ja olen elämässäni hyvin menestynyt silti.
ei stimpendi menee sille muita hakkaavalle, joka säälistä saa 5 . koska tsemppasi melkein..
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsen kouluissa ei ole hymypatsaita jaettu ikinä, stipendi menee yleensä jollekin tsempparille ja ei melkein kympin keskiarvon tyypille, joka on joka vuosi ollut taitava, kiva, auttavainen ja ystävällinen. Ei ei saa.
Mun mielestä yksi stipendi pitäisi arpoa jollekin keskitason näkymättömälle puurtajalle, jota ei muuten huomioida ikinä.
Oman lapsen luokalla oli ollut kiva kaveri-äänestys, jonka lapsi oli voittanut ja saa siitä stipendin. En tiedä voiko saada useamman stipendin, joten saa nähdä saako muitakin.
Minä en pety, vaikka stipendejä ei tulisi ollenkaan, mutta tunnollinen, ahkera ja kunnianhimoinen lapsi itse voisi pettyä.
Millainen ihmisen pitää olla saadakseen hymypatsaan? Toivottavasti siinä huomioidaan myös ne hiljaiset, vetäytyvät introvertit jotka eivät kuitenkaan ilkeile kenellekään.
Mun lapsen kouluissa ei ole hymypatsaita jaettu ikinä, stipendi menee yleensä jollekin tsempparille ja ei melkein kympin keskiarvon tyypille, joka on joka vuosi ollut taitava, kiva, auttavainen ja ystävällinen. Ei ei saa.