Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskotko lapsesi saavan hymypatsaan tai stipendin?

Vierailija
28.05.2022 |

Ja jos ei saa, oletko kovin pettynyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsen kouluissa ei ole hymypatsaita jaettu ikinä, stipendi menee yleensä jollekin tsempparille ja ei melkein kympin keskiarvon tyypille, joka on joka vuosi ollut taitava, kiva, auttavainen ja ystävällinen. Ei ei saa.

Vierailija
2/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä. Yksi stipendi tuli viime vuonna, mikä oli itselleni yllätys.😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Molemmat koululaiseni saivat stipendit viime keväänä, joten nyt on muiden vuoro.

Vierailija
4/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan saa.

Vierailija
5/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi kiinnostmaan nämä suorastaan myyttiset hymypatsaat, kun niistä vasta nyt ensi kertaa kuulen, kun niistä alettu näinkin urakalla uutisoimaan. Paljon niistä nyt puhutaan, mutta kukaan ei ole niistä aiemmin kuullutkaan. Onko nämä joku milleniaalien,z-sukupolven, tai rantaruotsalaisten juttu? Ainakaan vielä 70- ja 80-luvuilla noita ei Stadin kouluissa ainakaan jaeltu, tai kukaan ollut kuullutkaan!

Vierailija
6/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stipendi on mahdollinen. Hymypatsaaseen en usko. En ole mistään pettynyt, vaan kaikki on vain plussaa.

Vierailija
7/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen uskon melkoisella varmuudella saavan, koska keskiarvo tulee olemaan noin 9,8-10. Toisellakin mahdollisuus. Hymypatsaita ei ehkä tule, ei tietääkseni edes jaeta ainakaan toisen koulussa.

Vierailija
8/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi saada hymypatsaan. On sellainen kaikkien kaveri ja tosi diplomaattinen.

Mä olin aikamoinen äkäpussi. En saanut.

Vierailija
9/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa, kun ei saa edes todistusta :(

Vierailija
10/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Hän on sellainen ujo ja totinen maan hiljainen, ei sellaisille hymypatsaita jaeta. Stipendejä ei saa keskinkertaisen koulumenestyksen takia. Ei harmita yhtään. En minäkään semmoisia koskaan saanut ja olen elämässäni hyvin menestynyt silti.

Vierailija
11/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei stimpendi menee sille muita hakkaavalle, joka säälistä saa 5 . koska tsemppasi melkein..

Vierailija
12/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsen kouluissa ei ole hymypatsaita jaettu ikinä, stipendi menee yleensä jollekin tsempparille ja ei melkein kympin keskiarvon tyypille, joka on joka vuosi ollut taitava, kiva, auttavainen ja ystävällinen. Ei ei saa.

Mun mielestä yksi stipendi pitäisi arpoa jollekin keskitason näkymättömälle puurtajalle, jota ei muuten huomioida ikinä.

Vierailija
13/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman lapsen luokalla oli ollut kiva kaveri-äänestys, jonka lapsi oli voittanut ja saa siitä stipendin. En tiedä voiko saada useamman stipendin, joten saa nähdä saako muitakin.

Minä en pety, vaikka stipendejä ei tulisi ollenkaan, mutta tunnollinen, ahkera ja kunnianhimoinen lapsi itse voisi pettyä.

Vierailija
14/14 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihmisen pitää olla saadakseen hymypatsaan? Toivottavasti siinä huomioidaan myös ne hiljaiset, vetäytyvät introvertit jotka eivät kuitenkaan ilkeile kenellekään.