Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hinnoittelen tavaraa kirppikselle. V:tuttaa trokarit! Haluaisin vaatteet ja lelut

Vierailija
18.08.2008 |

oikeaan tarpeeseen, en saamarin trokareille jälleen myytäväksi.

V:tuttaa ihan oikeasti. Niin monen trokarin olen nähnyt rohmuavan tavaroita/ esineitä/ leluja..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun löydän hyvää kamaa, ostan sitä vuosiksi eteenpäin. nytkin olen vauvalle ostanut 110 cm vaatteita kun vaan löydän mistä tykkään. sama leluissa. toivottavasti et ole mua trokariksi luullut kun rohmuan paljon tavaraa eri ikäisille.

Vierailija
2/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos päätyisi oikeasti jollekkin pikkutytölle ja josta hänelle olisi iloa!

Tiedän että joku trokari ostaa lelun samantien vaikka 15€ hintaan ja jäällenmyy huutiksessa tai omassa pikku #shopissaan#.

Miten kirppiksille saataisiin TROKARISUOJA

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut ja elät niin kaukana todellisuudesta! Onnea sinulle!

Vierailija
4/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lleni tavaraa kirpparilta....

Vierailija
5/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oppii tunnistamaan hyvin pian. :(

Vierailija
6/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lai

Vierailija
7/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinnoittele heille tavarat niin kalliiksi etteivät osta.

tai oppii tunnistamaan hyvin pian. :(

Vierailija
8/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ostaa tavaran hinnalla x ja myy sen sitten kalliimmalla eteenpäin. Kauppa se näes on se mikä kannattaa, siskot.

Vierailija
9/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkutytölle käyttöön; ja hinnalla, jonka hänen äitinsä on valmis tavarasta maksamaan.

Kun kirpparille laittaa jotain käytettyä myyntiin, se päätyy lopulta kuitenkin uudelleen käyttöön, eikä penniäkään kalliimmalla, kuin mitä kuluttaja on siitä valmis maksamaan. Käytännössä sinua vituttaa siis se, että joku muu saa siitä välistä rahaa. Mikset siis itse laita aluksi kalliimpaa hintaa, ja katso, mitä ostajat ovat valmiita maksamaan? Trokarit käyvät kiinni juuri halpoihin hintoihin, joista on varaa korottaa hintaa kunnolla uudelleen myydessä. Sitä paitsi, jos olet kirpparilla, ja näet naisen vaikka lapsineen tulevan tätä lelua katsomaan, voit olla aika varma, ettei kyse ole trokarista. Silloin voit myydä halvemmalla. Miksi ne hinnat pitäisi laittaa valmiiksi esille?

Vierailija
10/10 |
18.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kirpparilta keinuhevosen hintaan 5€ siis se oli TOSIII halpa.

No, minä siinä tassuttelin ulos kirpparilta ja vastaan tuli yksi nainen joka kysyi että paljollako myyt tuon keinuhevosen minulle? sanoin sen kummemmin miettimättä että 15€, no hän sanoi että maksan sen, tehdään kaupat.

No minä myin sen ja jälkeenpäin harmitti kun oisin itsekkin sitä tarvinnut veljen pojalle.. ahneus iski.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä