Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anoppi kirjaa veden- ja sähkönkulutuksen päiväkirjaansa vierailustamme

Vierailija
27.05.2022 |

Aika hurjaa

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kuinka? Lähettääkö hän teille laskun myöhemmin?

Vierailija
2/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anoppi ylipäätään innokas seuraamaan ja vertailemaan muitakin asioita? Talousihminen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi joka takuueläkkeellä alta tonnin, ei kaipaa lisäkuluja. Ei aina riitä lääkeisiinkään.

Vierailija
4/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tehdä sopimus, paljonko maksatte vedestä, sähköstä ja muista palveluista vierailun aikana.

Anoppi voi sitten myöhemmin tarkistaa todellisen kulutuksen mukaan, pitääkö teidän maksaa lisää vai joutuuko hän maksamaan palautusta.

Pitää olla tarkkana, ei niitä sukulaissuhteita muuten ylläpidetä.

Vierailija
5/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte maksaa sähköstä ja vedestä ennakkoon jo ennen vierailuanne. Anoppi voi sitten laittaa teille tasauslaskun vaikka kolmen kuukauden välein.

Vierailija
6/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok ja mitä sitten tapahtuu?

Vierailija
7/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkö ja vesi on nykyään niin kalliita, että parempi kun ei kutsu ketään kylään. Kuitenkin ramppaavat vessassa jatkuvasti, valot päällä, ja vetävät isolla huuhtelulla pissatkin alas. Yksin voi istua pimeässä ja pissata ämpäriin.

Vierailija
8/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi päivystää oven takana etten vaan yritä lukea illalla. Ja suihkussahan ei saa edes käydä.

9/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi omat appivanhemmat ei laskuta siitä että käydään kylässä. Toki viemme kunnon tuliaiset kun mennään kylään.

Vierailija
10/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai tuollaista oikeasti ole

Vierailija
11/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksamme vuokraa anopilla olosta. Olimme kerran 4 vk ja maksoimme juoksevat kulut, laskennallisen ösuuden kiinteistöverosta yms ja 350 euroa päälle anopille. En jostain syystä halua käydä siellä, kalliiksi meinaan tulee. Mies myös maksaa anopille kalusteita, ruokaa yms ja anoppi usein pyytää asioita meiltä.

Meidän tulomme miehen palkka nettona 1800 euroa ka itsellä kotihoidontuki 350 euroa. Ei siis kylvetä rahassa.

Vierailija
12/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ehdotti että minä ja poikansa ostamme heille talon jossa he asuisi ilmaiseksi ja joka heidän kuolemansa jälkeen jäisi lapsille perinnöksi eli poikansa ja kaksi siskoaan perisi sen talon

Vierailija
13/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me maksamme vuokraa anopilla olosta. Olimme kerran 4 vk ja maksoimme juoksevat kulut, laskennallisen ösuuden kiinteistöverosta yms ja 350 euroa päälle anopille. En jostain syystä halua käydä siellä, kalliiksi meinaan tulee. Mies myös maksaa anopille kalusteita, ruokaa yms ja anoppi usein pyytää asioita meiltä.

Meidän tulomme miehen palkka nettona 1800 euroa ka itsellä kotihoidontuki 350 euroa. Ei siis kylvetä rahassa.

Miksi te olitte 4 vkoa sen luona? Itse tulisin hulluksi.

Vierailija
14/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää menkö anopin luo. Kotona on hyvä olla.

Vierailija
15/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kotimme oli remontissa. Mies SÄÄSTI ja halusi äitinsä luo evakkoon. Eikä mulla ollut varaa hommata väliaikaisasuntoa. Luulin, että anopin vuokrapyyntö oli vitsi. Siellä ollessa tietysti aina maksettu ruoat yms päiväkäynnillä, mies remppaa jotain ja mun hommaksi yleensä nurmikonlfikkuu tms ettei loisita. Itse haluaisin vapaat ottaa rennosti.

Vierailija
16/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kotimme oli remontissa. Mies SÄÄSTI ja halusi äitinsä luo evakkoon. Eikä mulla ollut varaa hommata väliaikaisasuntoa. Luulin, että anopin vuokrapyyntö oli vitsi. Siellä ollessa tietysti aina maksettu ruoat yms päiväkäynnillä, mies remppaa jotain ja mun hommaksi yleensä nurmikonlfikkuu tms ettei loisita. Itse haluaisin vapaat ottaa rennosti.

Ja meiltä anopille 8 h automatka. Ollaan muutaman kerta vuoteen siellä, max 2 yötä.

Vierailija
17/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän anoppi maksaa joululahjarahana meille aiheuttamamme kustannukset. Viime vuonna 3 euroa. 

Vierailija
18/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miniä käy salaa lukemassa anopin henkilökohtaisia päiväkirjoja.

Vierailija
19/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miniä käy salaa lukemassa anopin henkilökohtaisia päiväkirjoja.

Anoppi hoitaa kirjaamisen nenän alla näyttävästi.

Vierailija
20/28 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi voisi suorittaa kuolinsiivouksen, pääsis eroon päiväkirjoistaan