Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko nainen, joka harrastelee työntekoa?

Vierailija
12.10.2006 |

elämä sujuu miehen uran tahtiin ja oma työelämä on täysin syrjässä. Minä olen ja pelottaa mielettömästi mitä tapahtuisi, jos mies löytäisi toisen. avioehtokin on. Nyt on hiton hankala löytää duunia muutaman ulkomaan vuoden ja 6 kotiäitivuoden jälkeen. Eikä työ saisi olla vaativaa, kun lasten päiväkodista hakeminen on täysin minun harteillani...

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitiys, kantoliinat ja imetys eivät ole mitään huonoja juttuja ollenkaan. Eikä imetys ja kantoliinat myöskään vain kotiäitien juttuja, eniten niitä käyttää mun ystäväpiirissäni työäidit. Luulisi kouluttautuneen ihmisen osaavan pikkasen järkevämmin alkaa keskustella, jos toivoo järkevää palautetta.

Vierailija:

Tämä on kotiäitifanaatikoille, imetys- ja kantoliinasivujen kulmakiville tabu.

naisten tasa-arvoss aollaan menty roimasti taaksepäin 2000-luvulla. Itse aion antaa tyttärelleni toisen mallin.

Vierailija
22/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkökulmalla.

Yhden tai kahden asian ihmisten arvostelukykyyn en voi luottaa. Nyt puhuin fanaatikoista, en kantoliinojen käyttäjistä, imettäjistä tai kotiäideistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALOO!!!!

Vierailija
24/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johonkin täytyy voida luottaa! Jos ei mieheensä, niin keneen sitten?

Vierailija
25/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä sitten tietenkään mitään hätää ole.

Vierailija
26/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä vähän mietityttää, ja se avioehtokin on.

Vierailija
27/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ja ainoastaan itseensä, kun tiukka paikka tulee.

Juuri männä viikolla tapasin lapsuudenystäväni, joka kanssa uskoi, luotti ja rakasti. Keskittyi sisustamiseen ja shoppaamiseen ja laittoikin yhteisen kodin oikein kauniiksi. No, nyt asuu kaupungin vuokra-asunnossa ja käy alipalkatussa työssä ja siinä kauniissa talossa asustaa rouva numero kaksi.

Vierailija
28/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin koulutus, jos jotain tapahtuu.

Vierailija
29/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on ihan tervettä tunnustaa itselleen, että tulevaisuutta(an) ei voi ennustaa ja mikä vain on mahdollista. Harva naimisiin mennessään ennustanee liittonsa päättyvän eroon mutta puolelle niin vain käy. Tämä ei tarkoita, että koko ajan täytyisi elää pelko puserossa mutta on hyvä katsoa tosiasioita silmiin. Minä myös uskon liittooni ja luotan mieheeni, mutta ymmärrän myös, että ainoa ihminen, johon voin 100% luottaa, olen minä itse.

Vierailija:

Hienoa että joku sanoi luottavansa mieheensä 100 prosenttisesti, niin minäkin luotan, eikä se ole musta naiivia, vaan tulisin hulluksi, jos pitäisi koko ajan varautua pahimpaan, tai edes diid miettiä .

Vierailija
30/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämä on kotiäitifanaatikoille, imetys- ja kantoliinasivujen kulmakiville tabu.

naisten tasa-arvoss aollaan menty roimasti taaksepäin 2000-luvulla. Itse aion antaa tyttärelleni toisen mallin.

Olen siis ehdottomasti kotihoidon kannalla oleva kotiäiti ja ylpeä siitä! Asiat on meillä järjestyksessä:

- minulla on yliopistotutkinto ja kontakteja työelämään, omalle alalle

- teen mielenkiintoisia iltakeikkoja harrastusmielessä ammattitaidon ylläpitämiseksi (iltaisin mies hoitaa lapset)

- ei avioehtoa, jäjestelemme juuri tätä eläkkeenmaksuasiaa

- rahat ovat yhteisiä samoin vastuu kodista ja lapsista

- mikä parasta: lapsilla on läsnäolevat tyytyväiset vanhemmat ja mahdollisuus rauhalliseen lapsuuteen

Ikinä en haluaisi antaa tyttärilleni mallia äidistä, joka muutaman kuukauden päästä synnytyksestä juoksee helma hampaissa toteuttamassa itseään ja tasa-arvoa...

Vierailija
31/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään. Hemmetin halventava kommentti ja kertoo paljon kirjoittajan tasa-arvoasenteesta. Juokseeko miehesi kravatti heiluen maailmalla?

Menin töihin 2-vuotiaana, en ole fanaatikko suuntaan tai toiseen, enbkä viljele sinun tavallasi asenteellisia kommentteja.

Haluan tyttäreni ja poikani oppivan, että vanhemmat voivat halutessaan käydä töissä ja silti rakastaa lapsiaan. Elämä koostuu useista asioista ja lasteni on hyvä olla, kun me vanhemmat olemme tasapainoisia, rakastavia, parisuhteestamme, itsestämme ja lapsistamme huolta pitäviä aikuisia ihmisiä.

Mielestäni - ja myös lasten muiden läheisten ihmisten mielestä - lapseni ovat onnellisia, tyytyväisiä ja tasapainoisia ihmisiä.

Toivottavasti sinunkin lapsesi kasvavat onnellisiksi ihmisiksi, jotka pystyvät hyväksymään erilaisuutta.

Vierailija
32/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tämän ehdottaessa lapsia seurusteluaikanamme), että naimisiin on mentävä ennen lapsia. Tiesin, että minun on uhrattava urani lapsille (molemmat ei kertakaikkiaan voi huidella ympäri maailmaa). Avioehtoa ei siis ole ja eläkettäkin minulle kerrytetään.

Vierailija
33/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei lapset ole ensisijaisesti äidin ja sitten vasta isän.

Vierailija
34/34 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin luetella pelkästään työpaikaltani useita isompia pomoja, joilta on vanha ja tylsä vaimo lentänyt mäkeen, kun 10-15 vuotta nuorempi on löytynyt ja vielä töistä yleensä. Jostain syystä noi keskijohdossakin pyörivät miehet on kumman kiinnostavia monien naisten mielestä. Ovat sitten rumia, tylsiä tai mitä vaan, mutta kiinnostavia kuitenkin.

Mutta selustan voi turvata myös säästöillä, eläkevakuutuksilla yms. Viisas kannatta olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi