Ostinko liian pienen Reimatecin haalarin...
Ostin tänään pojalle 1v4kk ja 82cm - 86cm Reimatecin babymallisen talvihaalarin ja nyt jäin miettimään, että näinköhän mahtuu enää keväällä. Nyt ainakin on mielestäni vielä hiemena reilu. Minkä kokoisin Reimatecin haalareita olette ostaneet tuon kokoiselle? Olenko ymmärtänyt oikein, että Reimatecin haalareissa on reilu mitoitus?
Kommentit (7)
Meidän esikoinen piti 1,5-v talvena 86-kokoista baby-Reimateciä. Poika oli talven lopussa n. 88 cm pitkä ja niska-haara-mitta alkoi haalarissa olla pieni. Ei olisi yhtään pidempään enää mennyt. Pojalla oli käytössä kestovaippa, joten se tietenkin lisäsi " pituutta" haara-mittaan.
ReimaTecit on mitoitukseltaan reiluja.
ja meillä olisi 82cm pitkä poika tarvinnut haalarin kokoa 92cm sillä pienemmässä koossa jäi niska haara mitta liian lyhyeksi:(
Näin ainakin babymallissa.
Päädyin sitten itse ticketin pukuun kun niissä reilusti pidempi niska/
haara mitta.
Meillä tyttö on kohta 3v ja pituutta noin 88cm. Hänelle mahtuu hyvin alku talven viime vuotinen 86cm babymallinen reimatec.
...yleensä ottaen reimatecit taitaa olla reilua mitoitusta, mutta meidän 80cm pojalla on nyt 80cm välikausi reimatec baby-mallisena ja niska-haara mitta alkaa olla jo nafti...ehkä juuri siihen asti pärjätään kunnes voi pukea talvihaalarin....toivottavasti.
Pitkäselkäisillä ainakin baby-mallit jää kokemukseni mukaan aika pian pieniksi, muuten kyllä mahtuisi pidempään, hihat ja lahkeet ovat pituudeltaan vielä ihan reiluja
Minä ostin jo viime talvena alesta pojalle 86cm babymallisen ReimaTecin ja pikemminkin olen ollut huolissani siitä, että ostinko liian suuren. Nyt pojalla mittaa 84cm, mutta on melkoisen hoikka, 11kg (viime talvena oli vielä pyöreämpi ja koko vauva-ajan oikeastaan tosi iso vauva).
Uskon, että puku menee koko talven ja allekin mahtuu kunnolla vaatetta, jos tarvis on.
Meidän poika kulki vielä 2,5-vuotiaana 86 cm kokoisessa haalarissa.