Lue keskustelun säännöt.
Kavatin talvikengistä kysymyksiä!
12.10.2006 |
Ostin tänään hulluilta päiviltä pojalle nuo Kavatin musta-beiget talvikengät kokoa 22, nyt rupesinkin miettimään kannattaisiko kenkiin suihkuttaa jotain kengän pintaan? Vai saako suihkuttaa ollenkaan? Vai suihkutanko vain tuohon yläosaan, joka on eri ainetta?
Nämä on ekat kavatit meillä ja sen takia ihan pihalla olen...
Sitten toinen kysymys...
Millaisilla keleillä olette laittaneet kenkään villasukan?
Ja vielä kolmas kysymys:
Mitkä toiset kengät ostaisin näiden lisäksi talveksi?
Poika on siis kohta vuoden täyttävä ja tarhaan menee talvella.
Olen vähän miettinyt kuomia tai goreja, mutta mitä eroa näissä oikeastaan on? Ja kummat olisi paremmat?
Viivi
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kannattaisiko kenkiin suihkuttaa jotain kengän pintaan? Vai saako suihkuttaa ollenkaan? Vai suihkutanko vain tuohon yläosaan, joka on eri ainetta?
EI TARVITSE SUIHKUTTAA YHTÄÄN MITÄÄN (SORRY ISOT KIRJAIMET, MUTTA EROTTUVAT)
Millaisilla keleillä olette laittaneet kenkään villasukan?
LISÄSIN ITSE YHDEN VILLAPOHJALLISEN. ME EI KÄYTETTY VILLASUKKIA, KUN VASTA YLI 15 ASTEEN PAKKASELLA
Mitkä toiset kengät ostaisin näiden lisäksi talveksi?
ET OIKEASTAAN TARVITSE TOISIA KENKIÄ. PITÄVÄT TOSI HYVIN VETTÄ, JOTEN GORETEXIT OVAT TURHAT JA TYYLIKKÄÄTKIN OVAT, JOTEN EI TARVITSE KAUPUNKIKENKIÄKÄÄN. MEILLÄ OLI VAIN KUMPPARIT KAVERINA JA NIITÄ EI JUURI TARVITTU.
Poika on siis kohta vuoden täyttävä ja tarhaan menee talvella.
Olen vähän miettinyt kuomia tai goreja, mutta mitä eroa näissä oikeastaan on? Ja kummat olisi paremmat?
JOS NYT JOMMATKUMMAT NOISTA PITÄISI VALITA, NIIN KUOMAT, MUTTA MIELESTÄNI ET TARVITSE TOISIA KENKIÄ. VIIME VUOSI OLI EKA VUOSI, KUN USKOIN, ETTÄ PELKÄT KAVATIT RIITTÄVÄT JA HYVIN PÄRJÄTTIIN.