Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksin katsomaan MM-lätkää

Vierailija
25.05.2022 |

Olen ihan kahden vaiheilla, ostaisinko lipun semifinaaleihin. MM-lätkä on lähellä sydäntä ja olen -95 vuodesta lähtien haaveillut pääseväni matseja katsomaan. Nyt näin 40 vuotiaana voisin lipun ostaa ja lähteä fiilistelemään tunnelmaa mutta jotenkin vieläkin epäröin. Perheessä muut ei ole niin innostuneita, esiteini laskeskelee että lippujen hinnalla melkein saisi läppärin ja mieluummin ottaisi sen :D miehellä piharemppa kesken, ei oikein muutenkaan ole innostunut. Joten, pitäiskö repäistä ja lähteä yksin? Istunko siellä sit orpona enkä innostu kannustamaan kun ympärillä on ventovieraita :O mitä itse tekisitte?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä tarvitse olla yksin.

Vierailija
2/7 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä tarvitse olla yksin.

Siellä on kuule tuhansia muitakin katsojia.  Kuulut siihen samaan seurueeseen, olet yksi heistä.

Sinne vaan katsomaan jääkiekkoa ja kannustamaan Suomea, vaikka maailmanmestaruutta ei nyt Suomelle tulisikaan.

Mene mukaan vaan.

Kanadahan on nyt kovasti uhonnut, että he lyövät lyttyyn Suomen ja pahoin pelkään, että niin tulee käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ne liput maksaa? Ihan uteliaisuudesta kyselen. Mutta kysymykseesi vastauksena; tottakai ostat ja menet!!! Mikset voisi itseäsi hemmotella, etkä taatusti ole yksin. Sinivalkopaitaisia löytyy varmasti suurin osa.

Vierailija
4/7 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin lähteä sun kanssa. Voit myös yöpyä mun luukussa Pyynikillä. Syödään juodaan ja nussitaan!

Mitä sanot?

Vierailija
5/7 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä. Minäkin olen mennyt katsomaan yksin lätkää, ei mitään ongelmaa. Kivaa oli.

Vierailija
6/7 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä! Itse olin eilen Suomi - Tsekki peliä katsomassa ja voi jestas mikä tunnelma hallissa. Sai hetkeksi nollata pään ja keskittyä peliin & tunnelmaan. Sinne vaan kannustamaan Suomea voittoon! 👍🏻

Vierailija
7/7 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon ne liput maksaa? Ihan uteliaisuudesta kyselen. Mutta kysymykseesi vastauksena; tottakai ostat ja menet!!! Mikset voisi itseäsi hemmotella, etkä taatusti ole yksin. Sinivalkopaitaisia löytyy varmasti suurin osa.

Siellä on useammassa kategoriassa lippuja tarjolla, mutta joutuisin ostamaan molempiin lauantain semifinaaleihin lipun. Hinnat tais olla alkaen 255 .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä