Hienoin sisustusesine?
Mitä haaveilet hankkivasi? Tai olet jo kotiisi hankkinut?
Kommentit (16)
Ostin yhden designkellon. Se on ihan kiva.
Just yhdessä keittiöliikkeen hyllyllä näin sen, joka on siis aivan turhanpäiväinen eikä sillä mitään tee, mutta viehättää omaa silmääni - Aarikan pässi. :-)
Mua jotenkin viehättää se. En tiedä miksi. En ole hankkimassa, mutta jos joku ostaisi sen minulle, tykkäisin. En yleensä niin koriste-esineistä välitä.
Vierailija kirjoitti:
Just yhdessä keittiöliikkeen hyllyllä näin sen, joka on siis aivan turhanpäiväinen eikä sillä mitään tee, mutta viehättää omaa silmääni - Aarikan pässi. :-)
Mua jotenkin viehättää se. En tiedä miksi. En ole hankkimassa, mutta jos joku ostaisi sen minulle, tykkäisin. En yleensä niin koriste-esineistä välitä.
Minkä värisenä?
Mä olen salaa katsellut niitä myös. :)
Hansenin Egg-tuoli. Sen mittasuhteen sopivat minulle niin, että selkäkipu helpottaa. Hinta estää sen hankkimisen.
Semmonen iso rintakuva Marcus Aureliuksesta olis siisti, on vaan suht tyyris jo pelkästään feikki-marmorina.
Wow ne on kalliita noi Aarikan pässit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä värisenä?
Mä olen salaa katsellut niitä myös. :)
Musta mieluiten
eri - tuo Eggin himoaja ilmoittautuu joukkoon.
Vierailija kirjoitti:
Wow ne on kalliita noi Aarikan pässit
On mutta joku niissä viehättää nykyään. Hassua.
Mikä väri olisi kivoin?
Rembrandt makkarin seinällä olis kiva.
Haluaisin semmoisen vanhan kunnon kaappikellon josta kuuluu syvää naksuntaa kun sen heilurit heiluu ja kunnon bong bong bong kun se lyö tasatunteja. Lasketaanko se edes sisustustavaraksi xp?
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin semmoisen vanhan kunnon kaappikellon josta kuuluu syvää naksuntaa kun sen heilurit heiluu ja kunnon bong bong bong kun se lyö tasatunteja. Lasketaanko se edes sisustustavaraksi xp?
Ne on ihania!
Vierailija kirjoitti:
Rembrandt makkarin seinällä olis kiva.
Kyllä Rubenskin kävisi tai Picasso!
Vierailija kirjoitti:
Ei, et halua. terveisin lapsuudenkodissa oli tuollainen ja yöunet jäi aina huonoiksi kun heräili yöllä siihen soittoon
Maitokahvin värinen lapsi kokovalkoisessa kodissa