Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko nymfomania tarua?

Vierailija
25.05.2022 |

En ole ikinä tavannut tai edes kuullut yhdestäkään naisesta joka olisi jatkuvasti halukas, jopa haitaksi asti. Taitaa olla enemmän yksisarvistarua kuin todellisuutta. Todistakaa toki ajatukseni vääräksi. Ja jatkuvati runkkaavia teinipoikia ei lasketa nymfomaaneiksi vaan ihan normaaleiksi :)

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
28.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olisihan tuollainen nymfomaani tai seksiriippuvainen tai yliseksuaalinen nainen millä nimellä sitä kutsutaankaan mukava edes kerran elämässään tavata.

Nainen joka nauttisi siitä että hän saa ja eikä se homma loppuisi yhteen kertaan vaan sitä jatkuisi ja jatkuisi.

Olen lukenut miehistä jotka ovat tällaisen tavanneet että parin kolmen tunnin session jälkeen seksi ei enää ole mukavaa ja uskon sen, mutta silti olisi mukava päästä kokemaan ja näkemään tuollainen nainen.

Ei vaan valitettavasti taida koskaan kohdalle sattua. Varsinkin kun elän parisuhteessa enkä muutenkaan laukkaa vieraissa.

Riippuu paljolti myös omasta "kunnosta", itsellä ollut aina kova libido ja kyllä vielä saattais mennä 3-4 sessiota illassa jos emäntä haluais.

Toki täytyy olla tyytyväinen tilanteeseen että viikossa kuitenkin ehkä vielä enemmän päiviä millon saa kuin ei saa.

Vierailija
22/122 |
29.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä noita nymfomaaneja tapaa? Joku sanoo että kaupan kassalla tai puistossa tms. Mutta ihan oikeasti mihin pitää osua paikalle että sellaisen tapaisi ja riittääkö pikku flirtti että saa nymfomaanin mukaan vai miten teitä ihania naisia saisi helpotettua tarpeidenne kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä noita nymfomaaneja tapaa? Joku sanoo että kaupan kassalla tai puistossa tms. Mutta ihan oikeasti mihin pitää osua paikalle että sellaisen tapaisi ja riittääkö pikku flirtti että saa nymfomaanin mukaan vai miten teitä ihania naisia saisi helpotettua tarpeidenne kanssa?

Eihän niitä missään tapaakaan. Ovat niin haluttuja miesten keskuudessa, että joka tuollaisen kerran löytää ei päästä siitä irti, vaan tekee kaikkensa, että nainen on tyytyväinen eikä laukkaa vieraissa.

Vierailija
24/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niitä missään tapaakaan. Ovat niin haluttuja miesten keskuudessa, että joka tuollaisen kerran löytää ei päästä siitä irti, vaan tekee kaikkensa, että nainen on tyytyväinen eikä laukkaa vieraissa.

Nymfot menee ennemmin tai myöhemmin vieraisiin, vaikka nussisit niitä loputtomasti itse. Työreissu tai muu vastaava naiselle, niin himot vie naisen mennessään etkä ole paikalla tyydyttämässä itse itsellä puolisona nymfo (piilevä mielenterveysongelma taustalla, aiheuttaa täysin holtitonta seksuaalisuutta ja jatkuvaa pettämistä yms) ja salarakkaana toinen nymfo (jonkinlainen nuoruuden trauma hänellekin taustalla). Seksiä irtoaa, mutta en tiedä onko kaiken vitutuksen väärti tilanne.

Vierailija
25/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfo itsekin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nymfot menee ennemmin tai myöhemmin vieraisiin, vaikka nussisit niitä loputtomasti itse. Työreissu tai muu vastaava naiselle, niin himot vie naisen mennessään etkä ole paikalla tyydyttämässä itse itsellä puolisona nymfo (piilevä mielenterveysongelma taustalla, aiheuttaa täysin holtitonta seksuaalisuutta ja jatkuvaa pettämistä yms) ja salarakkaana toinen nymfo (jonkinlainen nuoruuden trauma hänellekin taustalla). Seksiä irtoaa, mutta en tiedä onko kaiken vitutuksen väärti tilanne.

Siis kumppanina nymfo ja salarakkaana nymfo.

Mistä sä näitä nymfoja oikein kaivat?

Ikinä ei ole tullut vastaan, valitettavasti.

Vierailija
26/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nymfo itsekin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Se eräs palstalla ahkerasti pyörivä nainen on sanonut olevansa "kai nymfo" ja kertonut että nykyinen suhde sai alkunsa pettämisestä. Myös miehensä pettänyt nykyisessä suhteessa. Kaksi nymfoa löytänyt toisensa.

Vierailija
27/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on sattunut kohdalle jos ei nyt seksiriippuvainen niin ainakin hyvin halukas rakastajatar.

Hän sanoi ettei vielä ole tavannut sellaista miestä joka haluaisi yhtä paljon kuin hän ja tyydyttäisi hänet kunnolla.

Hän mm. puhui jossain vaiheessa neljän tunnin panemisesta...

Itse panin häntä erään kerran puolitoista tuntia, kirjaimellisesti pää märkänä hiestä vaikkei makkarissa mikään kuuma ollut. Tunnin kohdalla kysyin voisiko hän tehdä välillä lelulla itselleen, ja näin hän tekikin. Sillä välin sain hetken levätä, ja sitten jatkettiin taas.

Session jälkeen oli muna ja lihakset kipeänä.

Mutta että neljä tuntia, huh huh...

Vierailija
28/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän et vkl on helppo naudan mut hitaasti kyllä 4 orkkua mulle riittää nautinnolla mut eipä vaimo haluu koskaan yrittää edes.nauttiiko muka joku nainenkaan heti uutta perään?

29/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nauttiiko muka joku nainenkaan heti uutta perään?"

Minä ainakin nautin. Yhdyntäorgasmeja saan paljon, toinen toisensa perään, kuin aallokkona, jossa on isompia ja pienempiä laineita. Klitoriksen kärkeä stimuloimalla saadun orgasmin jälkeen klitan kärki on pienen hetken niin herkkä, että siihen ei parane koskea, siis tyyliin 5 min. Muuta hyväilyä ja seksuaalista toimintaa voi kyllä jatkaa samantien.

Kuvailisin omaavani hyvin voimakkaan libidon. Nymfomaaniksi, hyperseksuaaliseksi tai seksiriippuvaiseksi en itseäni koe, seksuaalinen käytökseni ei ole holtitonta, elämääni hallitsevaa tai ongelmia aiheuttavaa.

Tykkään harrastaa seksiä usein ja saada paljon orgasmeja. Etenkin seksittelemisen riittävän pitkä kesto on tärkeää, jotta koen itseni kunnolla tyydytetyksi. Seksiin sisältyy tietenkin paljon muutakin kuin yhdyntää.

Seksi on kivaa. Eri ihmiset tykkää erilaisista asioista, mä tykkään seksistä.

Vierailija
30/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nymfo itsekin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kumppanina nymfo ja salarakkaana nymfo.

Mistä sä näitä nymfoja oikein kaivat?

Ikinä ei ole tullut vastaan, valitettavasti.

sattumaa kai, yksi aiemmista salarakkaista oli myös nymfo, oli naimisissa, mutta pani lähes kaikkea mikä liikkui, naiset kelpasi myös, ei missään nimessä vaimomateriaalia. Kohtalon ivaa, tuolloin en tiennyt oman vaimoni olevan lähes yhtä menevä.

Vierailija
31/122 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nymfokin rauhoittuu kun sen kanssa naimisiin menee. Polvet menee samantien kiinni.

Vierailija
32/122 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta olisihan tuollainen nymfomaani tai seksiriippuvainen tai yliseksuaalinen nainen millä nimellä sitä kutsutaankaan mukava edes kerran elämässään tavata.

Nainen joka nauttisi siitä että hän saa ja eikä se homma loppuisi yhteen kertaan vaan sitä jatkuisi ja jatkuisi.

Olen lukenut miehistä jotka ovat tällaisen tavanneet että parin kolmen tunnin session jälkeen seksi ei enää ole mukavaa ja uskon sen, mutta silti olisi mukava päästä kokemaan ja näkemään tuollainen nainen.

Ei vaan valitettavasti taida koskaan kohdalle sattua. Varsinkin kun elän parisuhteessa enkä muutenkaan laukkaa vieraissa.

Minusta se ei olisi yhtään tarpeellista kokea tuollaista koska itselleni ja käsittääkseni useimmille muille miehille seksi on kerta ruiskaisua ja sitten pidetään taukoa. Toki naista voi nuolla tai dildottaa.

Vierailija
33/122 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on (nymfo)naisten harhaluulo, että miehet ainakaan alkuhuuman jälkeen haluaisivat naista jota pitää panna kokoajan. Ihan sama kuin minkä tahansa tarpeen tyydyttäminen, liika on liikaa ja sairaus.

Vierailija
34/122 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi hyperseksuaalinen . Nykyisen suhteen alussa mies oli jo pakkaamassa reppuaan kun tunsi ettei riitä minulle. Sitten hän osti lahjaksi dildon ja toivoi että käytän sitä jos hän on reissussa tai pitkään töissä tai haluaa pitää taukoa . Tämä on sopinut molemmille hyvin , muutama vuosi asuttu yhdessä .

Vierailija
35/122 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi hyperseksuaalinen . Nykyisen suhteen alussa mies oli jo pakkaamassa reppuaan kun tunsi ettei riitä minulle. Sitten hän osti lahjaksi dildon ja toivoi että käytän sitä jos hän on reissussa tai pitkään töissä tai haluaa pitää taukoa . Tämä on sopinut molemmille hyvin , muutama vuosi asuttu yhdessä .

Et sitten dildoakaan saanut itse ostettua?

Vierailija
36/122 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minulla ennestään mutta hänen lahjana ostama oli hänen valitsemansa ja hänen kokoaan . Ajatus varmaan oli siinä, että ajattelen häntä käyttäessäni sitä . Niin olen tehnytkin .

Vierailija
37/122 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minulla ennestään mutta hänen lahjana ostama oli hänen valitsemansa ja hänen kokoaan . Ajatus varmaan oli siinä, että ajattelen häntä käyttäessäni sitä . Niin olen tehnytkin .

Pärjäätkö dildolla vai tuleeko Heikkoja hetkiä?

Vierailija
38/122 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorenacmiehenä seurustellut reilu viikon nymfomaanin kanssa. Se oli aivan järkyttävää, 5-13 kertaa päivässä ja joka päivä. Sen lisäksi hän piti vielä omaa kivaa, kun sanoin, etten pysty. Reilu viikon siis jaksoin tuota ja hän sanoi erotessamme, että on jo vuosia ollut tuollainen, eikä muutosta ole ollut.

Aidon nymfomaanin tahdissa ei kestä yksikään mies.

Vierailija
39/122 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme nymfomaaniksi luokiteltavaan tapaukseen on tullut tutustuttua intiimisti harrastusvuosien aikana. Yhteistä heille oli se, että intoa ja kuntoa riitti useampaan orgasmiin ja seksi oli monipuolista ja laadukasta, ei pelkkää jyystöä. Parisuhdetta ei heistä kenenkään kanssa tullut, mutta eipä sellaista varsinaisesti tavoiteltukaan. Aktiiviselle miehelle nymfomaani on ihanteellinen kumppani.

Vierailija
40/122 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolleni tuli sellainen kausi kolmikymppisenä ,että mikään ei riittänyt.

Ihan sattumalta sitten kapakka reissullamme

Tutustuttiin kahteen nuoreen mieheen.

Vaimoni on sellainen upea pakkaus,hoikka pieni himo liikkuja,pieni tissinen.

Toinen alkoi ihan iskemään vaimoa.

Vaimo hädissään minulle että on hitonmoisessa kiimassa. Myynnin vaimon ajeluun,oli kuin kiima kissa.

Ei muuta kun vuokra mökillemme ,ja se oli ihan jatkuvaa yhdyntää. Kun toinen väsyi ja vaati lepo hetkeä toinen jatkoi siitä vaimon

Huudatusta.

Ilta meni katsellessa suu auki kun vaimo sai.

Aamulla parin varvin jälkeen ,vaihdettiin puh no. Pojat kävivät tyhjäämässä säännöllisesti pussit ,ja minäkin sain siin välissä naida niin paljon kun pystyin.

Kerran tuli puhetta isosta kuolleista,pojat kertoivat että yhdellä heidän kaverilla on ihan hervottoman kokoinen peli.

Voisivat kysyä haluaako hän käydä nussimassa meidän yhteistä morsianta.

Se olikin aika mielenkiintoista touhua.

Eka kerran vaimollani tuli hetkiä että sanoi että riittää.

Neljä vuotta siinä meni että kaikki lomat ja vapaat vaimo tyydytti himonaan,ja kehrää tyytyväisyyttä.

Pojille tuli eteen väki suhteet ja vaimo rauhoittui.

Se ison kullin omaava on käynyt muutaman kerran vuodessa tyydyttämässä himonsa vaimoon. Muuten on oma vuode riittänyt,ja vaimon halut vähentyneet normaaliin ,kerran viikossa leikkimiseen.