Pomoni valitti akneani
Ei helvetti sentään, niin absurdia että vähän naurattaa :D
Oon töissä lounasravintolassa ja pomoni sanoi: "onko noille sun paiseille mitään tehtävissä, ei ole hirveen hygieenisen näköistä"
Oon taistellu aikuisaknea vastaan n. vuoden. Roa kuuri päällä ja näyttää auttavan, mutta jää pahoja kelodeita leukaan jotka tuskin koskaan lähtee. Pitääkö tässä hakea saikkua kun en vissiin ole työkelpoinen :D
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ettei vaan olis abinaruddoo. Vilkase onko tätä 'aknee' myös SIELLÄ
Tuskin, muuten olisin koko ruton lähde euroopassa kun paiseet tulivat jo yli vuosi sitten
Siis oikeasti tuollaisia ihmisiä on esimieshommissa? Hyi h**vetti!
Kannattais sanoa sille esimiehelle, että onko antaa jotain vinkkejä, kun lääkäristä ei ole vielä tämän parempaa apua löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Kannattais sanoa sille esimiehelle, että onko antaa jotain vinkkejä, kun lääkäristä ei ole vielä tämän parempaa apua löytynyt.
Vastasin hänelle että asia ei varsinaisesti sinulle kuulu mutta kyllä, olen yrittänyt kaikkeni päästääkseen niistä eroon ja saan hoitoa niihin parhaillaan.
Ei olla juteltu ollenkaan tämän jälkeen. Saa nähä tuleeko anteeksipyyntöä. Koska totta v*tussa kerroin työkavereillekin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin hänelle että asia ei varsinaisesti sinulle kuulu mutta kyllä, olen yrittänyt kaikkeni päästääkseen niistä eroon ja saan hoitoa niihin parhaillaan.
Ei olla juteltu ollenkaan tämän jälkeen. Saa nähä tuleeko anteeksipyyntöä. Koska totta v*tussa kerroin työkavereillekin :D
Oikein hyvä vastaus. Toivottavasti tajusi törppöytensä, ehkä tuo juttelemattomuus kielii vähän siitä.
Meillä ylin johto haluaa, että jatkuvalla syötöllä julkaistaan facessa ja twitterissä jotain. Jos ei muuta, niin kehitellään jotain työpaikan juhlia (esim. Runebergin päivän vietto) josta saadaan kuvamateriaalia. Ja ylimmän johdon vaatimuksesta ne kuvat käsitellään rankasti, syytä en tiedä, mutta kummasti hänen sihteerinsä paha aikuisakne on simsalabim kadonnut facen kuvissa...
Ettei vaan olis abinaruddoo. Vilkase onko tätä 'aknee' myös SIELLÄ