Kaikon mekot hääjuhliin?
Rakastan yli kaiken Kaikon vaatteita. Tiedossa on eräät hääjuhlat, joihin olen menossa vieraaksi ja etsin nyt itselleni pukua. Mitä sanotte, sopiiko Kaikon mallistossa olevat mekot tällaisiin kesäjuhliin? Onko tarpeeksi juhlavaa? Esim Wind Button Dress on suosikkini,samoin lyhythihaisena. Kiitos!
Trollit älkää vaivautuko.
Kommentit (12)
Mun mielestä sopii, laitat vaan nätit A ollaan ja tukan kauniisti niin on oikein hyvä juhlalook.
Mielestäni on häihin aivan liian arkinen. Ainakin jos tilaisuus on yhtään juhlavampi.
Toi Boho midi dress vaaleanliilana olis ihana!
Arkisia navettamekkoja. Toki parempia vaihtoehtoja kuin tiukka trikoomekko tai huppari ja farkut -yhdistelmä.
Hääpari on aika rento ja "boheemi" :D Tosin ei kuulu omaan lähipiiriini. Tavallaan tuo olisi enemmän omaa tyyliäni, mutta täytyy vielä pohtia sopiiko etikettiin. Hyvä saada vähän eri näkökulmia.
Ap
Tällainen kuva tuli vastaan: https://cdn-yotpo-images-production.yotpo.com/instagram/98/180839899362…
Minusta mekot näyttävät hyviltä. Juhlavuutta saat koruilla.
Arkisia tanttamekkoja, ei jatkoon!
Kyllä kai häissä monenlaisia vaatteita sallitaan, jos ei tiukkaa pukukoodia ole. Mun mielestä nuo on kyllä arkisia, ihan työvaatteita kaikki, joita on hankala edes koruilla asustaa juhlavaatteiksi.
Mutta jos häät ovat rennot, niin miksei?
Minusta tuo näytti vähän arkiselta, mutta kyllä se varmaan rentoihin kesähäihin sopii.