En saa naista koska minulla on resting bitch face
Saan jatkuvasti kuulla naisilta siitä, että näytän ylimieliseltä ja arvostelevalta, vaikka en ihan oikeasti mittaile ketään katseella saati edes tuijota ketään sillä tavoin. Silti moni sanoo tutustuessaan, että luuli minua ylimieliseksi ja ilkeäksi koska perusilmeeni sattuu olemaan sellainen. Joskus on tultu kysymään, että miksi tuijotan niin ilkeästi ja että kuka luulen olevani. Mitä hemmettiä tälle nyt sitten voisi tehdä? Pitäisikö katsoa maahan tai kävellä paperipussi päässä?
Kommentit (24)
Hymyile ja puhu positiivisia asioita
Tissit esille, niin kukaan ei katso naamaasi.
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, muuten ihan hyvä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että vilpitön kehuminen otetaan enemmänkin piilovixttuiluna. En tiedä johtuuko sitten puhetyylistä, en tarkoita loukata ketään. Jumalauta näitä nykyajan ongelmia : DDD
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kokeile hymyillä, ei oo niin vaikeeta
Paha virhe, tutkimusten mukaan naiset pitää hymyilevää miestä epämiellyttävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, muuten ihan hyvä
Ap
Jaa, et ole sitten sukupuolen vaihtoa harkinnut?!
Mikä se on se mulkku jätkä joka on niin ruma vitivalkoinen blondi , puoliturvonnut ja luulee omistavansa koko maailman? Nykyään seurustelee. Ärsyttävä kertakaikkiaan.
Yleensä vähän yrmyn näköiset miehet saa ihan hyvin seuraa, jos ovat luonteeltaan mukavia. Ehkä kyse onkin enemmän puhetyylistä, sanavalinnoista tai jostain muusta tiedostamattomasta vahinkoviestinnästä?
JA sen lisäks sulla on väärä asennekin.
Vierailija kirjoitti:
On se taas näky kun tuntematon mies yrittää hymyillä tekohymyä!
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on se mulkku jätkä joka on niin ruma vitivalkoinen blondi , puoliturvonnut ja luulee omistavansa koko maailman? Nykyään seurustelee. Ärsyttävä kertakaikkiaan.
Jaa-a, en tiedä. Olen ruskeahiuksinen, ihan perusjantteri ja omistan maailmasta vain kerrostaloasunnon enkä kunnolla sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Bile Dani! Kamala.
Mullakin on, ihmiset oikein ääneen ihmettelevät kuinka mukava olenkin vaikka näytän pelottavalta. Sitten taas jos hymyilen ihmisille niin pidetään pervona.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä vähän yrmyn näköiset miehet saa ihan hyvin seuraa, jos ovat luonteeltaan mukavia. Ehkä kyse onkin enemmän puhetyylistä, sanavalinnoista tai jostain muusta tiedostamattomasta vahinkoviestinnästä?
No siis, hyvä pointti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on, ihmiset oikein ääneen ihmettelevät kuinka mukava olenkin vaikka näytän pelottavalta. Sitten taas jos hymyilen ihmisille niin pidetään pervona.
Juuriki näin
AP
Kannattaa hymyillä tietoisesti enemmän. Itselläni (olen nainen) perusilme on myös hyvin tympääntynyt, tylsistynyt, jopa surumielinen, mutta hymyni on, vaikka itse sanonkin, tosi nätti. Joten rohkeasti hymyilemään vaan paljon! Varmasti löydät sopivan naisen. Itsekin olen miehen löytänyt, ja edelleen hymyilen paljon. Ja sitten taas välillä näytän todella tympeältä, mutta sellaista se on 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että vilpitön kehuminen otetaan enemmänkin piilovixttuiluna. En tiedä johtuuko sitten puhetyylistä, en tarkoita loukata ketään. Jumalauta näitä nykyajan ongelmia : DDD
Ap
Ketä kehut, millä tavalla ja missä tilanteissa? Voisiko positiivisesti jutella toisen kanssa ilman sen suurempia kehumisia?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa hymyillä tietoisesti enemmän. Itselläni (olen nainen) perusilme on myös hyvin tympääntynyt, tylsistynyt, jopa surumielinen, mutta hymyni on, vaikka itse sanonkin, tosi nätti. Joten rohkeasti hymyilemään vaan paljon! Varmasti löydät sopivan naisen. Itsekin olen miehen löytänyt, ja edelleen hymyilen paljon. Ja sitten taas välillä näytän todella tympeältä, mutta sellaista se on 😀
Hyvä kommentti, kiitos 👍🏻
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ketä kehut, millä tavalla ja missä tilanteissa? Voisiko positiivisesti jutella toisen kanssa ilman sen suurempia kehumisia?
Kehun jos koen, että on aihetta kehuun. Jos on tosi nätti nainen tai arvot on mun mielestä hyvät ja kolahtavat, vaikea kuvailla. En esitä mitään tai ole tungetteleva, ainakaan omasta mielestäni. Toinen voi kokea tilanteen tietenkin eri tavalla.
Ap