Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa naista koska minulla on resting bitch face

Vierailija
23.05.2022 |

Saan jatkuvasti kuulla naisilta siitä, että näytän ylimieliseltä ja arvostelevalta, vaikka en ihan oikeasti mittaile ketään katseella saati edes tuijota ketään sillä tavoin. Silti moni sanoo tutustuessaan, että luuli minua ylimieliseksi ja ilkeäksi koska perusilmeeni sattuu olemaan sellainen. Joskus on tultu kysymään, että miksi tuijotan niin ilkeästi ja että kuka luulen olevani. Mitä hemmettiä tälle nyt sitten voisi tehdä? Pitäisikö katsoa maahan tai kävellä paperipussi päässä?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile hymyillä, ei oo niin vaikeeta

Vierailija
2/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile ja puhu positiivisia asioita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit esille, niin kukaan ei katso naamaasi.

Vierailija
4/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, muuten ihan hyvä

Ap

Vierailija
5/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että vilpitön kehuminen otetaan enemmänkin piilovixttuiluna. En tiedä johtuuko sitten puhetyylistä, en tarkoita loukata ketään. Jumalauta näitä nykyajan ongelmia : DDD

Ap

Vierailija
6/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha virhe, tutkimusten mukaan naiset pitää hymyilevää miestä epämiellyttävänä.

Vierailija
7/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, muuten ihan hyvä

Ap

Jaa, et ole sitten sukupuolen vaihtoa harkinnut?!

Vierailija
8/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se on se mulkku jätkä joka on niin ruma vitivalkoinen blondi , puoliturvonnut ja luulee omistavansa koko maailman? Nykyään seurustelee. Ärsyttävä kertakaikkiaan. 

Vierailija
9/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vähän yrmyn näköiset miehet saa ihan hyvin seuraa, jos ovat luonteeltaan mukavia. Ehkä kyse onkin enemmän puhetyylistä, sanavalinnoista tai jostain muusta tiedostamattomasta vahinkoviestinnästä?

Vierailija
10/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA sen lisäks sulla on väärä asennekin.

Vierailija
11/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se taas näky kun tuntematon mies yrittää hymyillä tekohymyä!

Vierailija
12/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on se mulkku jätkä joka on niin ruma vitivalkoinen blondi , puoliturvonnut ja luulee omistavansa koko maailman? Nykyään seurustelee. Ärsyttävä kertakaikkiaan. 

Jaa-a, en tiedä. Olen ruskeahiuksinen, ihan perusjantteri ja omistan maailmasta vain kerrostaloasunnon enkä kunnolla sitäkään.

Vierailija
13/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bile Dani! Kamala. 

Vierailija
14/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on, ihmiset oikein ääneen ihmettelevät kuinka mukava olenkin vaikka näytän pelottavalta. Sitten taas jos hymyilen ihmisille niin pidetään pervona.

Vierailija
15/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä vähän yrmyn näköiset miehet saa ihan hyvin seuraa, jos ovat luonteeltaan mukavia. Ehkä kyse onkin enemmän puhetyylistä, sanavalinnoista tai jostain muusta tiedostamattomasta vahinkoviestinnästä?

No siis, hyvä pointti

Ap

Vierailija
16/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin on, ihmiset oikein ääneen ihmettelevät kuinka mukava olenkin vaikka näytän pelottavalta. Sitten taas jos hymyilen ihmisille niin pidetään pervona.

Juuriki näin

AP

Vierailija
17/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hymyillä tietoisesti enemmän. Itselläni (olen nainen) perusilme on myös hyvin tympääntynyt, tylsistynyt, jopa surumielinen, mutta hymyni on, vaikka itse sanonkin, tosi nätti. Joten rohkeasti hymyilemään vaan paljon! Varmasti löydät sopivan naisen. Itsekin olen miehen löytänyt, ja edelleen hymyilen paljon. Ja sitten taas välillä näytän todella tympeältä, mutta sellaista se on 😀

Vierailija
18/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että vilpitön kehuminen otetaan enemmänkin piilovixttuiluna. En tiedä johtuuko sitten puhetyylistä, en tarkoita loukata ketään. Jumalauta näitä nykyajan ongelmia : DDD

Ap

Ketä kehut, millä tavalla ja missä tilanteissa? Voisiko positiivisesti jutella toisen kanssa ilman sen suurempia kehumisia?

Vierailija
19/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hymyillä tietoisesti enemmän. Itselläni (olen nainen) perusilme on myös hyvin tympääntynyt, tylsistynyt, jopa surumielinen, mutta hymyni on, vaikka itse sanonkin, tosi nätti. Joten rohkeasti hymyilemään vaan paljon! Varmasti löydät sopivan naisen. Itsekin olen miehen löytänyt, ja edelleen hymyilen paljon. Ja sitten taas välillä näytän todella tympeältä, mutta sellaista se on 😀

Hyvä kommentti, kiitos 👍🏻

Ap

Vierailija
20/24 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ketä kehut, millä tavalla ja missä tilanteissa? Voisiko positiivisesti jutella toisen kanssa ilman sen suurempia kehumisia?

Kehun jos koen, että on aihetta kehuun. Jos on tosi nätti nainen tai arvot on mun mielestä hyvät ja kolahtavat, vaikea kuvailla. En esitä mitään tai ole tungetteleva, ainakaan omasta mielestäni. Toinen voi kokea tilanteen tietenkin eri tavalla.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi