Alepan mainos: "Sinun valikoima. Sinun hinta." MITÄ MIELTÄ?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Sinun tunkki.
Legendaarisen hyvä vastaus!
Ai minun? Vegaanipaskaa otetaan myyntiin että tytöt saa sitä sitten punalaputettuna ostaa.
Google-käännös. S-ryhmän markkinointilaatua.
Aika hyvä. Olisin nykykielen perusteella odottanut että se olisi ollut "sinä valikoima sinä hinta."
"Lähetsä pelaa munkaa?"-tyylisesti.
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voinko siis mennä kauppaan, ottaa haluamani tuotteet ja maksaa "minun hinnan"? "Minun hinta" on nimittäin tämän kielen runtelun vuoksi abauttiarallaa kakskytä senttii elikkäs tota yks mummon markka.
Just yksi päivä valitin pojalleni, että mua ärsyttää, kun niin menen mainostajien retkuun, kun ärsyynnyn tuosta. Eli oikein kirjoitettuna en huomaisi koko mainosta. Nyt se jää mieleen ja kaiken lisäksi puhun siitä muiden kanssa. Oikein tehokas mainos siis.
Pilkunvilaaja poikani taas ajatteli tuon olevan ihan ok muoto mainoksessa käytettynä. Näin kuulemma koulussa opetettu.
Sinun valikoimasi, sinun hintasi. -- Mitä mamukieltä .Alepa harrastaa nykyään? - Valikoimasi, valikoimasi, valikoimansa, valikoimamme, valikoimamme, valikoimansa. --
Kätevää, kun itse saa päättää hinnan :)
Sitä mieltä, että menen lähellä olevaan Halpahalliin ostamaan ruokaa.
Voi mennä pikakassan kautta maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mielenkiintoiselta. Voinko siis mennä kauppaan, ottaa haluamani tuotteet ja maksaa "minun hinnan"? "Minun hinta" on nimittäin tämän kielen runtelun vuoksi abauttiarallaa kakskytä senttii elikkäs tota yks mummon markka.
Repesin.
Voi ei! Mihin tämä Sinun hinta viittaa? Omaehtoiseen maksamiseen? Asiakasräätälöityyn alennushintaan? Itsensämyymisen kannustamiseen? En ymmärrä.
Kannustaako alepa siis puolikielisiä prostituutioon vai mikä on tämä "sinun hinta"-juttu?
Jo pitkään on ollut "sinun apteekkia" ja "sinun lähikauppaa" ja vastaavia. Vaikka ei mulla ole mitään putiikkia, puljua eikä liikettä missään. Mutta nythän alkaa vaikuttaa siltä, että mulla on Alepa, jonka valikoiman ja hinnat päätän mä!
Vierailija kirjoitti:
Jo pitkään on ollut "sinun apteekkia" ja "sinun lähikauppaa" ja vastaavia. Vaikka ei mulla ole mitään putiikkia, puljua eikä liikettä missään. Mutta nythän alkaa vaikuttaa siltä, että mulla on Alepa, jonka valikoiman ja hinnat päätän mä!
No väittäähän sitä poliitikotkin olevansa kansan asialla. Ei pidä uskoa kaikki mainospuheita :D
Kas kun ei sun kauppa, sun maksu.
Aivan raivostuttava. Kiinteistövälittäjäkieltä.
Sinun tunkki.