Oonko teidän mielestä huono äiti, vai aattelenko tällä hetkellä lasten parasta?
Mulla on meneillään vuosisadan kaamein flunssa. Työterveyslääkäri määräsi todella vahvat lääkkeet, että oon lauantaina työkuntoinen. Mulla on kaksi lasta 1v ja 5v. Lääkkeiden oton jälkeen meen tosi väsyneeks ja oon ku humalassa, on pakko nukkua.
Mies vei tänään töihin lähtiessään lapset tarhaan. Mulla on asiasta kauhea morkkis, mutta olo on niin väsynyt, etten tiedä, miten jaksaisin. Isomman kanssa pärjäisin, kun istuttaisin sen koko päiväksi telkkarin eteen, mutta pienmmän touhuja täytyy koko ajan vahtia. Nyt ainankin pääsevät ulos jne. Nytkin vaan surffailen täällä, että jaksaisin pysyä hereillä kahdeksaan asti, jolloin pitää taas lääkkeet ottaa.
Olisitteko toiminut minun tilanteessani toisin, ja olisitte olleet viemättä lapset hoitoon?
Kommentit (3)
se on vaan kumma juttu tämä äidin syyllisyys kun ei kipeänä muka saisi levätä.... Yritä levätä nyt rauhassa päivällä niin jaksat sitten illalla olla lasten kanssa. Itse olen nyt kotona kahden kanssa ja viime viikolla kun olin flunssassa mietin juuri että jos olisin töissä niin olisin voinut viedä lapset hoitoon ja itse levätä koko päivän..... enkä kärvistellä kipeenä kahden vilkkaan tenavan kanssa :=)
Hyvä kun on paikka missä lapset ovat päivällä! :-)