Tummentaako itseruskettava aine kasvojen maksaläiskiä ja luomia?
Olen kamala kalpea kalmo ja tarvitsisin vähän väriä. Mutta uskaltaako laittaa itseruskettajaa, vai paheneeko sillä naaman maksaläiskät ja muut pigmenttiläntit?
Kommentit (5)
No joo, mutta silti kaipaan vähän auringon suudelmaa :)
En oikeaa aurinkoa kuitenkaan, koska se vanhentaa.
Ap
Paras kevyt auringon hellästi hehkuttama hipiä tulee vita liberatan kasvoille tarkoitetuilla rusketustipoilla. Voit itse säätää voimakkuutta. Aloita ihan parilla tipalla, niin tulee heleä lopputulos, eikä läikikäs. Kuori ihoa säännöllisesti, niin päivetys pysyy luonnollisena. Liika rusketusaineen käyttö ja huono muu ihonhoito tekee läikikkään näköiseksi, mutta ne eivät ole välttämättä maksaläikkiä vaan tosiaan huonosti kuorittua ihoa.
Ja hei! Älä koskaan värjää kulmakarvoja, jos olet laittanut mitä tahansa itseruskettavaa. Pigmentinkehitin potkii vielä seuraavanakin päivänä, ja kulmista voi tulla ihan kahelin tuimat. Kokeilin kerran, jotta sun ei tarvitse. :)
Hei, kiitos neuvosta! Lähinnä tuota mietin, kun minulla on niitä maksaläiskiä muutama, että pahentuuko (eli tummeneeko) ne itseruskettajalla?
Onko kenelläkään kokemusta?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hei, kiitos neuvosta! Lähinnä tuota mietin, kun minulla on niitä maksaläiskiä muutama, että pahentuuko (eli tummeneeko) ne itseruskettajalla?
Onko kenelläkään kokemusta?
Ap
Minulla kyllä läiskät tummentuu samassa suhteessa
Et ole mikään kamala kalmo vaan kaunis vaalea suomalainen!