Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LIDL in vihaiset mummot.

Vierailija
21.05.2022 |

Ei voi kun nauraa. Tulevat lidliin ja räyhäävät kun eivät saa lidl sovelluksen alennus tuotteita ilman sovellusta 🤣🤣🤣🤣

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat boomerimummot valittaa joka paikassa muutenkin kun mikään ei kuulemma toimi ilman sovelluksia ja he eivät osaa niitä käyttää. Eihän tässä ole onneksi ollut aikaa opetella kuin parikymmentä vuotta.

Vierailija
2/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nämä sovellukset mahtaa olla? Eräs sanomalehti tyrkyttää kerran viikossa vähintäänkin lataamaan jonkun sovelluksen. En tarvi mitään sellaista kun luen nettilehden ns. verkossa. Onko se sovellus joku sellsinen kaksisuuntsinen juttu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin sovellus on pari kertaa kaupassa ollessani päättänyt päivittää itsensä, niin ettei kassalla ole toiminut. Kortti olisi kätevämpi.

Vierailija
4/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilen että mummona en seiso kärryineni keskellä käytävää arpomassa mihin ihmeeseen sitä tästä suuntaisi

Vierailija
5/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin sovellus on pari kertaa kaupassa ollessani päättänyt päivittää itsensä, niin ettei kassalla ole toiminut. Kortti olisi kätevämpi.

Ota kännyllä screenshotti siitä Lidlin appin QR-koodista ja vilauta sitä kuvaa siihen lukijaan, tai printtaa se QR- koodi ja voit sitten vaikka vilauttaa sitä paperiversiota siihen lukijaan, kortin tapaan!

Vierailija
6/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovellusten viidakossa kannattaa olla tarkkana, mitä sovelluksia puhelimeensa lataa. Esim. Lidlin sovellus ei ole mikään ongelma, mutta sitten on niitä muita hämäräjuttuja, joista kannattaa olla huolissaan. Ehkä vanhempien ja ylivarovaisten on vaan vaikeaa luovia sovellusten viidakossa ja siksi hämmentyneinä ovat pahasti eksyksissä.

Vierailija
7/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoilen että mummona en seiso kärryineni keskellä käytävää arpomassa mihin ihmeeseen sitä tästä suuntaisi

Eikä! Mummoudesta pitää nauttia ja seistä just siellä missä on tiellä.

Vierailija
8/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei sovellus toimi, ne alennukset ja muut saa kertomalla kassalla puhelinnumeron joka on liitetty sovellukseen. Näin olen kuullut.

Vierailija
9/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole älypuhelinta tällä mummolla eikä tule olemaan. Kyllä se jurppii kun lehdessä mainostaa ja sitten ei saa alennusta kun pitää olla jotain appei. Minulla on tarpeeksi jo kaikkea enkä halua kaiken maailman appejä ja päppejä.

Vierailija
10/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole älypuhelinta tällä mummolla eikä tule olemaan. Kyllä se jurppii kun lehdessä mainostaa ja sitten ei saa alennusta kun pitää olla jotain appei. Minulla on tarpeeksi jo kaikkea enkä halua kaiken maailman appejä ja päppejä.

Jos ei haluta elää oman aikansa mukana niin sitten pidetään turpa kiinni eikä rutista.

Vierailija
11/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota kännyllä screenshotti siitä Lidlin appin QR-koodista ja vilauta sitä kuvaa siihen lukijaan, tai printtaa se QR- koodi ja voit sitten vaikka vilauttaa sitä paperiversiota siihen lukijaan, kortin tapaan!

Mistä sais tuollasen paperisen vilautettavan. Myiskö joku vaikka halvalla. Sais pitää boonukset, mulle riittäs pelkät tarjoustuotteet.

Vierailija
12/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin sain neljän euron lahjakortin. Ryntäsin sitten viimeisenä päivänä kauppaan ja yritin ostaa sillä, niin se alkoi just päivittämään ja jäi alennus saamatta. Viimeisen kerran kun keskitän jotain ostoksia tuollaisella sovelluksella. Antaa olla. Kortti olisi tosiaan kätevämpi.

Vierailija
13/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sais tuollasen paperisen vilautettavan. Myiskö joku vaikka halvalla. Sais pitää boonukset, mulle riittäs pelkät tarjoustuotteet.

Sepä se, kun ne äpin tarjoustuotteet vaihtelee käyttäjästä toiseen ja niiden hinnat. Niin ellet näpräile sitä äppiäsi, et saa niitä tarjouksiakaan. Välillä tarjoukset ovat jossain äpin raaputusarvassa jne. Ne tarjoukset pitää käydä itse "aktivoimassa" siinä äpissä. 

Vierailija
14/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei haluta elää oman aikansa mukana niin sitten pidetään turpa kiinni eikä rutista.

Kyllä se aika koittaa. vielä sullekin, toivottavasti, että kaikki uudet asiat eivät enää luonnistu. Ymmärrän oikein hyvin näitä vanhoja henkilöitä, Kun päähän ei tartu uudet asiat ja nivelrikkoiset sormet eivät osu oikealle täpille. Pitäisit vähän pienempää suuta. Olet nolo.

Vierailija
15/15 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

usiammin oon huomannu vihasen olosia keski-ikäsiä kaljan ostajia sielä litelisä enkä mummoja

😐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän