Avopuoliso ei välitä kodin siisteydestä
Jättää kaapinovet auki, keittiönpöydän tuolit keskelle lattiaa, likaiset astiat ympäri kämppää, tyhjiä maitopurkkeja ja mehupurkkeja myös missä sattuu. Mainoslehdet ja laskut pitäisi kerätä isoiksi kasoiksi keittiönpöydälle. Olen tästä monta kertaa huomauttanut, mutta mikään ei muutu. Voin kuulemma itse kulkea 24/7 hänen perässään siivoamassa jälkensä ja pitäisi päästä kompromissiin eli mulla antaa periksi. Nuo sottapytyt ei sitten vissiin muutu?
Kommentit (7)
Jaksoi kuitenkin pitää siistinä oman asuntonsa silloin kun seurustelitte?
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet sian kanssa?!
on niin jännä.
Ei muutu, ellei koe tarvetta siihen itse. Jos kuljet aina perässä ja hoidat asiat kuntoon, hän ei koe tarvetta muuttaa toimintaansa.
Toki siis siisteyskäsityksiä on erilaisia ja parhaimmillaan ne kompromississa kohtaavat (
Ps. Meillä mies on siistimpi kuin itse olen, joten me keskustelimme asiasta ja jaoimme kotityöt sen mukaan. Meillä se hoitaa sen tontin kotitöistä, kelle sen hoito on tarkempaa - minä pyykin lajittelun ja viikkaamisen, puoliso ruuanlaiton. Yhdessä hoidetaan siivouspäivä.
Pistä siivoamaan "nyt heti vie se maitopurkki roskikseen", älä siivoa puolesta...
Tuollaiset ei muutu ikinä. Sinun kannattaa hankkia itsellesi oma asunto, tuossa vain pilaat oman elämäsi.
Itse olen meillä se sottapytty ja vinkkinä sanoisin et wi ainakaan kannata siivota puolesta niitä sotkuja, se motivoi vielä vähemmän sottapytty taipumuksen omaavia siivoamaan.
Miksi olet sian kanssa?!