Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirveä olo

Vierailija
21.05.2022 |

Haluaisin vaan hautautua peittoni alle loppuelämäkseni enkä enää koskaan tulla pois.
Minusta tuntuu, että olen pilannut ihan kaiken ja olen täydellisen epäonnistunut elämässäni.
Sain eilen täydellisen hermoromahduksen ja vietin koko päivän pöytäni alla.
En pystynyt lähtemään yhteen kokoukseen, koska sain edellisenä päivänä epilepsiakohtauksen ja samaan aikaan oli migreeni ja paniikkikohtaus.
Tein myös kaiken väärin kokousta valmistellessa ja pilasin muiltakin osallistumisen.
En osaa siis yhtään mitään ja haluaisin erota kokonaan tuosta järjestöstä ja sen puheenjohtajuudesta sekä muista luottamustehtävistä, minulla on pahoja vaikeuksia toiminnanohjauksessa ja käyn nyt todella hitaalla ja minulla on jokin pahasti vialla enkä jaksaisi yhtään ylimääräistä.
Nyt kuitenkin kun sössin kaiken, menetän ihan kaiken elämässäni.
Ystävät ja seurustelukumppanin, poikaystävä suuttui koska olen liian lapsellinen kohtauksieni kanssa ja pitäisi jo osata hänen mielestään tehdä nämä jutut ja uskaltaa lähteä yksin reissaamaan.
Kaikki ihmissuhteeni ovat tulleet pelkästään politiikan kautta ja nyt en halua enkä pysty jatkamaan koska minusta tuntuu, että kaikki ovat minulle vihaisia.
Olen tämän päivän vain itkenyt ja yrittänyt saada sykettä tasattua.
Haluaisin jonnekin suljetulle osastolle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko dramaattinen reaktio.

Ei tuo minusta kovin pahalta kuulosta.

Vierailija
2/2 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tämä ahdistaa ihan suunnattomasti.

Tärisen enkä pysty edes hengittämään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla