Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten katkaisette puhelun maratoni puhujan kanssa?

Vierailija
21.05.2022 |

Olen ihminen, joka ei mielellään puhuisi puhelimessa kovinkaan kauaa, oli langan toisessa päässä sitten kuka tahansa. Puhelimeen höpöttäminen on uuvuttavaa, mieluummin viestittelen. Sitten on näitä, jotka höpöttäisivät ummet ja lammet tunninkin putkeen, jos ei enemmänkin. Esim äitini on tällainen, joka ei millään katkaisisi puhelua, soittaa aina, kun hänellä on tylsää. Ja nyt ei ole kysymys mistään yksinäisestä vanhuksesta vaan keski-ikäisestä työssäkäyvästä ihmisestä, mutta harrastaa mielellään maratonipuheluja.

Kysymys siis: Miten katkaista puhelu kiltisti ja loukkamatta toista, kun toinen papattaa kuin papupata suu vaahdossa tarinasta toiseen vailla taukoja?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa noille alunperinkään. Laittavat kyllä viestiä perään, jos on ihan oikeaa asiaakin.

Vierailija
2/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon aina, että pakko lopettaa, mulla on niin kova pissahätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut päälle. Hei oli tosi kiva kun soitit, mutta nyt on pakko mennä, kun .... pyykki tuli just valmiiksi, koira haluaa ulos, ovikello soi, olen menossa lenkille tms.

Vierailija
4/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuota ongelmaa, kun kukaan ei soittele. Mutta miesystävällä on, ja usein hän vain jättää vastaamatta.

Meillä on kyllä sopimus että jos olen paikalla niin alan komentaa johonkin, syömään tms., jolloin voi laittaa minun syykseni.

Vierailija
5/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että nyt täytyy mennä, oli kiva jutella, hei hei ja puhelu kiinni ennenkuin papatus jatkuu.

Vierailija
6/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön luurin korvaan

Vierailija
7/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää tällaiset henkilöt on muuten vähän rasittavia, jos alkavat puhumaan jossain julkisessa kulkuvälineessä :D Kiva, kun 4h bussimatkalla vieressä istuva kailottaa koko matkan puhelimeen kertoen kaikki vaivoistaan parisuhteisiin.

Vierailija
8/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan etukäteen että täytyy lopettaa silloin ja silloin. Kun aika on täynnä, heipat ja jatketaan seuraavalla kerralla.

Vierailija
9/9 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnin puheluita ei kiits ja tylsiä aiheita