Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisitko halunnut jäädä syntymättä?

Vierailija
21.05.2022 |

Syvällinen kysymys.

Olisitko halunnut jäädä syntymättä?

Vaihtoehdot

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olin kokonaan olematta.

Nyt kun tänne on syntynyt, pitää rämpiä vain ongelmasta toiseen ja päälle vielä pelätä kuolemaa.

Ihmiset on pilanneet luonnon, sekin on ahdistanut teinistä asti. Enää en oikein halua miettiä, ryven vain omissa murheissani ja odotan pelolla miten kuolen ja koska, tuskin siihen ksusa menee, olen monisairastuttanut ja lihottanut itseni, makaan vain kotona enkä liiku enää edes kauppaan. Kohta tulee viikatemies, se on varmaa.

Jos ei olisi olemassa, tätäkään ei pitäs ajatella.

Lapsena oli elämän kivoimmat hetket kun sai juosta, uida, seikkailla. Teini-iän jälkeen ei ole ollut mitään hyvää elämässä, paitsi tytär, sekin olisi ansainnut paremman äidin.

N50

Vierailija
22/27 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan olisi halunnut syntyä, enkä ole millään tavalla kiitollinen syntymästäni.

Siksipä en myöskään kykene millään tavalla ymmärtämään ihmisiä, jotka eivät hyväksy aborttia. Sehän on vain armahdus alkiolle/sikiölle! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on joskus sanonut, että "Annan lapsilleni lahjaksi syntymättömyyden".

Eipä sen suurempaa lahjaa voi antaa. Elämä täällä ei ole syntymisen arvoista. Kunpa ois mullekin se lahja annettu.

Vierailija
24/27 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt.

Ehkä ei kannata luottaa tuloksiin.

Jos kysyt tätä masentuneiden nettitrollien foorumilla, vastaus on toki kyllä. Toisenlaiselta ryhmältä saa taas täysin eri tuloksen.

Vierailija
25/27 |
22.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi halunnut.

Vierailija
26/27 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hämmentynyt.

Ehkä ei kannata luottaa tuloksiin.

Jos kysyt tätä masentuneiden nettitrollien foorumilla, vastaus on toki kyllä. Toisenlaiselta ryhmältä saa taas täysin eri tuloksen.

No kyllä tää tulos jotakin kertoo. Tiesin, että täällä (palstalla) useimmilla on ongelmia, mutta että näin valtaisalla määrällä.

Vierailija
27/27 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on aina lahja sanon minä 69 vuotiana mummona.Olette kaikki yhtä arvokaita ihmisiä.Asenne se ratkaisee.Oletan kaikki aikuisia jotka tänne kirjoitaa? Sanon meneisytänne ette voi mutaa,mutta tulevaisuutenne kyllä.Opetelkaa rakastaman ja kunioittamaan itseänne sellaisena kuin olette ja älkää ryvetkö menneisyydessä.Paska lähtee pesemällä ,paha olo puhumalla.

Mitä arvokasta minussa on, jos olet sitä mieltä että on arvokasta niin kai osaat sanoittaakin sen etkä pelkästään jauha fraaseja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi