Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi koet asiaksesi vahtia kenen kanssa kaverisi saa olla tekemisissä?

Vierailija
21.05.2022 |

Yksittäin ihmiset eivät tällaista tee vaan ilmiö on ryhmäilmiö. .
Olen tyytyväinen että ehdin viettää aikaa kenen kanssa halusin, koska en kertonut muille kenen kanssa aikaa vietän, jos joku asia häiritsee.

Vietin jo teininä aikaa kenen kanssa halusin ja en kertonut siitä muille. En halunnut sekoittaa ihmisiä, varmaan siksi että tiesin että muita häiritsee paljon muut ihmiset.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä vahtimista

Vierailija
2/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti lukion jälkeen tuli taas uusia ihmisiä ketkä eivät varmasti miellytä osaa vanhoja ihmisiä. Ehdin viettää heidän kanssa paljon aikaa vaikka vuosia myöhemmin asia oli joku synti. ->ovat heidän mielestä väärää seuraa.

En ymmärrä tällaista puuttumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut asiasta kenellekään, mutta jotenkin oletit, että he olisivat vahtineet tätä asiaa, mutta kukaan ei käytännössä vahtinut asioitasi, kun et asiasta mitään kertonut vai miten tämä nyt meni? 

Vierailija
4/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-13 jälkeen vanhat kaverit ketä Olin tuntenut osaa -09 lähtien, eivät enää olleet minulle oikeaa seuraa. Jopa paras ystäväni oli väärää seuraa. Kenen kanssa saatan viettää viikkoja putkeen yhdessä.

Miten näin voi olla?

Vierailija
5/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä jotkut päättävät että hei, noiden kanssa et saa olla tekemisissä. Olen ollut heidän kanssa tekemisissä jo vuosia, tapasit heidät vasta -13.

Vierailija
6/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä sosiaalipoliiseja on olemassa. Ymmärrän että vanhemmat ja ystävät paheksuvat jos ajaudut Yrttimiehen seuraan mutta tuossa on raja mielestäni.

Vierailija
7/7 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten sinua kiellettiin olemasta jonku kanssa, kun et asioistasi mitään kertonut?