Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, mietittekö miksi ikinä olitte sen idiootin kanssa?

Vierailija
20.05.2022 |

Itse erosin viime vuonna. Olen kiltti ihminen ja yritin ajatella eksästä suhteen aikana aina hyvää. Nykyään olen ymmärtänyt ettei eksä ansainnut tuosta mitään. Täysin välinpitämätön ja itsekäs idiootti. Ärsyttää ihan että tuhlasin häneen vuosia.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myötä sitä oppii antamaan itselleen anteeksi exään tuhlatut vuodet.

Vierailija
2/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Nuorena eroaminen oli vaikeaa, oli manipuloitu. Sinkkunakin aika kuluu, mutta ei ole väärän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja ne parhaimmat vuodet meni sen itsekkään idiootin kanssa. On sitten jälkeenpäin tajunnut millaisia naisia enää saa ja yritellyt takaisin päästä heh heh. Mahtavaa olla kun se kaikki pas.. jäi taakse.

Vierailija
4/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on suurempi idiootti, idiootti itse vai se henkilö, joka tuhlaa häneen vuosia.

Vierailija
5/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ero on vain toisen vika. Minäkään en ole aina kiva akka.

Vierailija
6/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi on suurempi idiootti, idiootti itse vai se henkilö, joka tuhlaa häneen vuosia.

Nuorena sitä on kokematon ja haluaa uskoa kaikista hyvää. Idiotismi pysyy, mutta kokemus karttuu kokemattomalle.

Vierailija
7/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei se exä i d i o o t t i ollut silloin, kun suhteemme alkoi. Idiotismi tuli vasta myöhemmin kehiin. 

Vierailija
8/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon MT-ongelma johti lopulta eroon, mutta olen iloinen että saimme elää yhdessä edes sen ajan.

Vierailija
10/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen edelleen hyvissä väleissä jokaisen eksäni kanssa.

Vierailija
11/11 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka en ole eronnut, niin on asioita, jotka ovat jonkun kerran soittaneet hälytyskelloja ja saaneet aattelemaan, että haluanko edetä naisen kanssa yhtään pidemmälle.  Yksi tällainen merkkki on ollut kun treffikumppanini tai mahd. jo tapailukumppanuuteen edennyt suhteeni on edennyt vaiheeseen, jossa naisen on tullut sanoa tai mainita, jotain ex-kumppanistaan. 

Jos hän ei tuolloin, eikä myöhemminkään ole halunnut tai kyennyt sanomaan hänestä mitän muuta kuin vain ja ainoastaan negatiivisia ja ikäviä asioita, eikä lainkaan edes neutraalia ovat hälytyskelloni soineet.

Ja vallan erityisen kiusalliseksi olen kokenut tilanteen, jos hän on samalla saattanut kehua ja yrittänyt alleviivata kuinka erilainen ja eritavoin hyvä ja erinomainen minä olisin, jonka tuksin olen tuntenut saati hän minua vielä vuottakaan mutta ex- kumppaninsa kanssa hän on saattanut olla yhdessä useamman vuoden ja osa saanut myös yhteisen lapsen tai lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän