Mitä ruoaksi teillä tänään?
Kommentit (45)
Kanasalaattia ja itsetehtyjä New Yorkin bageleita.
Hernerokkaa. Vähän myöhässä tämän päivän ideointiin, kun kannattaa liottaa ne herneet yön yli ensin.
Jälkkäriksi teen marjarahkaa, oli CM:ssä alennettu kuohukermat ja Prismassa rahkaa 19snt/purkki ja siitä -30%!!! Kerrankin voittajaolo :-D
Me tehtiin linssikeittoa . Perunaa, porkkanaa, sipulia v. sipulia ja mausteet mukaan. Oli hyvää.
mama nuudeleita ja 6 mikronakkia (mikrossa lämmitettyä lihaista nakkia).
Meillä eli minulla: frikadelleja (siipikarja-), pakastevihanneksia, ruisleipää.
Et varmaan tästä saa ideoita 😀
Muutama vastaus on taas niin "asiallinen" ja sitten ihmetellään kun asiallinen ketju poistuu.
Uunissa on juuri gruusialainen kaalilaatikko. Täysin uusi ruokalaji minulle. Se on siis jauheliha-kaalilaatikko, jossa on lisäksi creme fraicheä, suolakurkkua, tomaattisosetta, valkosipulia sekä mausteita.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Faith kirjoitti:
Uunissa on juuri gruusialainen kaalilaatikko. Täysin uusi ruokalaji minulle. Se on siis jauheliha-kaalilaatikko, jossa on lisäksi creme fraicheä, suolakurkkua, tomaattisosetta, valkosipulia sekä mausteita.
Ois varmaan ollut aito hapankaalen kanssa.
Faith kirjoitti:
Kiitti vinkistä. Taidan tehdä tätä ensi viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Friteerattua perseenreikää
Tää on hyvää puolukkahillon kanssa.
Hoviruoka lihapiirakkaa ja grilli makkaraa kaikilla mausteilla.
Ostin LIDListä kengurupihvejä. Niitä grillailen kun matsi loppuu.
Ihan sama mitä kuha on kaljaa #perjantai
Mies söi päivällä broilerikeittoannoksen ja mä lihakastiketta ja perunoita. Kastike ja keitto kaivettu pakastimesta, pakastimen tyhjennys menossa.
Savulohisalaattia ja saaristolaisleipää.