Masentaa tää sinkkuus
Olisi kiva kun olisi oma tyttöystävä. Masentaa. Kaipaisi rakkautta ja kosketuksia. Miten tätä jaksaa.
Kommentit (13)
En tarkota sitä vaan kaipaisi jotain sutinaa suudella naista ja haluaisin että nainen koskee minua.. masentaa olla yksin.
Tää on aina varma viikonlopun merkki, että Allu tulee taas ulisemaan ja jankkaamaan. Vaikka sitähän se tekee nykyään kyllä arkenakin.
"oma tyttöystävä" lainailetko kenties?
Seurustelu on yliarvostettua. Menetät vain oman vapautesi.
En nauti tästä vapaudesta olen muutenkin yksin, ei ole kavereita ja mitään, mieluite seurustelisin.
Vierailija kirjoitti:
En nauti tästä vapaudesta olen muutenkin yksin, ei ole kavereita ja mitään, mieluite seurustelisin.
Sama, olen nainen. Tosin en mieluiten seurustele, koska siitä touhusta on liikaa vaivaa.
Jos mulle tulee joskus vastaava fiilis, luen vain palstalta tai uli-laudalta mitä miehet oikeasti miettii meistä naisista.
Sit ei tunnu yhtään niin pahalle enää olla yksin. Miesten aggressiivisuus ja naisviha pelottaa minua.
Olisi kiva saada jotaun sutinaa.. muttakun tää on vähä tällästä.. ei näin hiljasta oo koskaa ollut mulla.
Nusuttelisitko sitä tyttistä hanuriin joka päivä ja yö?
Ymmärrän sua. Itsekkin inhosin olla sinkkuna. Montaa kaveriakaan ei ollut. 38 vuotiaana tapasin kuitenkin elämäni miehen. Nyt ollaan naimisissa ja meillä on pieni omakotitalo ja en voisi olla onnellisempi. Ymmärrän kyllä olla joka päivä kiitollinen tästä onnesta, sillä hyvin on muistissa ne ankeat yksinäiset ajat.
Ajattele niitä lapsia joita sitten vahingossa tulee.