Homehtunut mieshakemus
joo mulle tuli semmonen olo, että taidan täs lähiaikoina kirjottaa mieshakemuksen.
ELI kirjotan nyt jonkinlaisen.
oon niin kyllästyny tähän mun elämäntilanteeseen, enkä haluais viettää loppuelämääni tai nuoruutta tän tietokoneen kanssa... mullakin nimittäin on joitakin fyysisiä ja sosiaalisia tarpeita, mitä tää kone ei pysty tyydyttämään :D
en tiedä kuinka vakavaa oon hakemassa, näin aluks ihan ei-niin-vakavaa mut kylhän se parisuhdekkin olis jees
JA..
olis jees, jos olis 80-luvulla syntynyt SUOMEA puhuva MIES, asuis ehk PÄÄKAUPUNKISEUDULLA, vielä parempi jos HELSINGISSÄ,
oma kämppä ei ole pakollista, mut olishan se mukava ku olis sitä omaa rauhaa ;)
JA..
pitää tykätä SEKSISTÄ! ja kyllä, myös sen KONDOMIN kanssa (myös niiden muiden kumppanien kanssa)
SITTEN VIELÄ..
ite pidän tärkeänä, ettei olis mikään ALKOHOLISTI, tai että käyttää alkoholia kohtuudella, ENKÄ MEINAA NÄITÄ "EI MUL MITÄÄN ALKOHOLIONGELMAA OLE, HYVIN SE ALAS MENEE" tyyppistä, vaan että se olis lähinnä muutama olut silloin tällöin (toki sitä saa välil repästä kunnolla, mutta..)
eikä väkivaltaisuudesta saa plussaa kyl
JA..
olis kans jees et olis SAVUTON.. kyllähän sen kanssa voi elää et toinen polttaa, mut kivempihan se olis et ei polttais lainkaan, tai ainakaan olis nikotiiniriippuvuutta :)
SITTEN..
autohan ei ole pakollinen, koska julkiset kulkee ihan hyvin
JA..
en tykkää mistään LUUKASOISTA, että mielummin sitä rasvakudosta edes hieman jos ei niitä LIHAKSIA satu olemaan
AINIIN: voisin kirjottaa tähän itestäni jotakin perusfaktaa
= EN tykkää mitenkään kauheesti eläimistä, että ei ne oon mikään este mut ehkä hidaste..
= ja EN oo semmonen nainen, joka tykkää shoppailusta ja kengistä
= Tiskaaminen ja vessojen siivous on yllättävän jees, MUTTA EN tykkää imuroimisesta, imuriin en ihan heti tartu..
= Futis ja lätkä on jees, myös TV:stä katsottuna :) ja pyöräilemisestä tykkään kovasti kans.
= Syön lähinnä kasvisruokaa, tai KALAA, KANAA, KALKKUNAA yms yms. MUTTA siis en possua enkä nautaa jne.. (omasta tahdosta, ja terveyssyistä)
X meikkaan, ei tainu olla yllätys, mutta en haluis kuulla nipotusta siitä että meikkaan, et js sanoo et vähempikin meikki on OK niin se on jees, mutta kokonaan en maalaamisesta luovu
X suurin osa vaatteista on mustaa tai tummaa, jotain satunnaisia värillisä vaatekappaleita on, mut ei voi mitää ku mustasta tykkään, musta sopii mulle ja niin: ei oo löytyny mtn kivaa
X ja mä en kyllä ole mikään täydellinen, en sisäisesti enkä todellakaan ulkoisesti, mutta parempaan oon tähtäämässä ja no, parempaan suuntaan on jo hieman päästykin :)
MUTTA VIELÄ BONUS
+ erityisesti tykkään pitkähiuksisista, ja kaljuista, mutta muutkin olomuodot käyvät!
+ musiikkimaku olis kiva, jos se olis jotain ROCK/POP - metalli MUTTA suomalainen hiphop/rap on kans jees
+ vaatetuksellahan ei mitään väliä ole, mutta olishan se kiva et osaa pukeutua asiallisesti, et ei mitään 5 kokoa liian isot vaatteet, pari kokoa on jees mut liika on liikaa
KIITÄN ja kuittaan
Kommentit (19)
Ne viisi naisia pelottavaa kirjainta...!
No nyt kyllä! Tuliko koulut käytyä ihan kunnolla? Annapas, kun täti neuvoo, että korjaapa ihan ensin tuota tekstiä ja jätä ihmeessä nuo CAPSLOCKHUUDOT HETI POIS.
Tämä on täydellinen! Swaippaisin heti oikealle, ihan supportista.
En lukenut muutamaa riviä pidemmälle, mutta passaan.
Nyt tuli aika sekavaa tekstiä ap. Ei jatkoon.
Hetkinen missä on nyt se jokainen nainen saa sormiaan napsauttamalla miehen heti kun vaan huvittaa?
Muuten voisin mutta olen liian nuori sinulle.
M30
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen missä on nyt se jokainen nainen saa sormiaan napsauttamalla miehen heti kun vaan huvittaa?
En tiedä, mutta voisikohan olla niin, että palstalla on useampi kuin yksi kirjoittaja, eivätkä he kaikki välttämättä ole kaikesta samaa mieltä? Ihan vain näin veikkauksena ilman parempaa tietoa.
Täytän kaikki muut vaatimukset paitsi iän. no taisi minulta jäädä tämä upea nainen saamatta.
vm92
Kyllä minä vielä täältä itselleni hyvän miehen saan ja teille naureskella!
virkistävän erilainen hakemus tuo kyllä herätti huomioni. Yleensä standardoitun näköinen fitnessgymikissa haluaa BMW-juristin kesämökillä ja Levin linnoituksella yli 190cm pituus ja Kreikan veistoksen fysiikka jollainen en ole ja jollaista naista en etsi.
Oma habitus ei ulotu laitaan, esmes goottiutteen joka tuosta tuli mieleen (if not?) pidän kyllä tosiaan jos nainen meikkaa vähän ylikin kuin on katuhiekan värinen lampaannaamainen arkiharmaa.
Mä otan kaiken romanttisen toiminnan naisen kanssa 100%:sti luottamuksella että on yksi eikä muita samaan aikaan. En ehkä hyväksy naisen moninpeliä kanssani ja tähän sisällytän myös netin alastongallerioissa toimimisen myös. Jos se syö "peliaikaa" tapailla useita miehiä yhtä aikaa niin ehken ole oikea tyyppi loppujen lopuksi. Sulle ap on mies siellä jossain, kunhan etsii laatikon ulkopuolelta ja netin ulkopuoleltakin. Hyvää alkavaa kesää. t.M41. Eli liian setä.
Vierailija kirjoitti:
2 kommenttia ylöspäin??
Vierailija kirjoitti:
Valitse minut valitse minut!
siis vaikka tää??
Komppaan muita 30-kymppisiä, olisit täydellinen, mut iän puolesta en sovi. Harvassa on kaltaisesi naiset tässä ikäluokassa.
Eikö löydy yhtään miehiä :(