Antti Hanhivaaran sisko pettunyt aavedatan toimintaan
Siskoa ei siis ole kuunneltu ja on nyt selittänyt asiaa facebook sivuillaan. Päivitys julkinen. Ompa surullista ja tyhmää omaa julkisuuskuvaansa kiillottaakseen mennä tekemään jaksoa kadonneesta henkilöstä. Voi vaan kuvitella miten kamalaa on etsiä omaista vuodesta toiseen ja sit jotkut vielä haluaa hyötyä siitä :(
Kommentit (26)
Aika kuluu ja syytä ei löydy vaikka vannon että olen tehnyt kaikkeni ja jopa enemmän että löytäisin sinut. Olen saanut paljon apua etsintöihin ja olen kaikesta avusta aivan älyttömän kiitollinen! Olen lähtenyt mukaan ohjelmiin jotta asia saisi näkyvyyttä koska joku jossain saattaisi kuitenkin tietää jotain ja jotain kautta asia saattaisi joskus ratketa. Olen oikeasti yrittänyt löytää sinut rakas veljeni ja tiedän että tiedät sen.
Olen antanut haastatteluja ja esiintynyt telkkarissa jotta tarinasi tulisi tutuksi. Nyt kuitenkin koen oloni loukatuksi erään ohjelman tekijän toimesta. Viime kesänä kuvattu aavedata ohjelma Inarin Angelissa oli pohjanoteeraus kaiken tämän keskellä, meitä ei kuunneltu sen kaiken hässäkän keskellä lainkaan eikä meidän pyyntöjä kuunneltu kun pyysin ettei sitä osioita näytettäisi missä Lindaa haastatellaan ja itse näyn, sen sijaan he yrittivät saada mut siitä osasta sutattua epätoivoisesti pois mutta epäonnistuivat täydellisesti koska jokainen minut tunteva tunnisti mut siitä heti. Ja se sai ihmisissä aikaan tunteen että olen jollain tavalla osallistunut tämän ohjelman tekemiseen vaikka nimenomaan olisin halunnut ettei koko jaksoa esitetä. Olen niin pettynyt 😭 Tunnen että katsojaluvut ja somesuosio ovat toiselle tärkeämmät kuin meidän omaisten tunteet ja mielestäni meillä on oikeus tietää asioista ennen kaikkia muita. Lähetin itse veljeni auton penkin päällisen tutkimuksiin ja oletin että saan tietää tutkimusten alkamisesta ja tuloksista ennen Aavedata - Yhä löytämättä Jupe Keskitaloa, mutta jostain syystä tulokset olivatkin menneet hänelle eikä hän kokenut tarpeelliseksi infota asiasta ennen tätä päivää. Eilen julkaistu livelähetys ilmeisesti vei kaiken hänen keskittymiskyvyn ja ajan ettei missään vaiheessa ennen sen tekoa ehtinyt soittaa ja kertoa asioista. Olen tässä nyt kadonneen siskon roolissa joutunut jo kaksi kertaa seuraamaan muun kansan kanssa samaan aikaan että mitäs sieltä tutkimuksista nyt paljastui vaikka sen tiedon olis pitänyt olla mulla jo
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö se ole pahempaa toimia, miten käsketään? Ei tuo tapaus ikinä ratkea, jos joku on kokoajan määräämässä, miten täytyy edetä.
Joku aaveiden perässä hiihtelijäkö tämän tapauksen ratkaisee. Ei taida aaveiden puheet riittää todisteeksi suomen oikeuslaitoksessa
Siinä vaan on semmoinen homma, että koska sisko ei ole Antin holhooja, niin ei ole mitään nokan koputtamista. Isä oli innolla mukana ohjelmassa.
Kuitenkin pitää julkisuudessa itkeä. Sisko on yrittänyt myös tehdä Antista jotain kiiltokuvapoikaa.
No sehän on täyttä huuhaata koko ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin pitää julkisuudessa itkeä. Sisko on yrittänyt myös tehdä Antista jotain kiiltokuvapoikaa.
Onko runopoika?!
Miksi sitä siis haastateltiin siinä jos ei olisi halunnut koko ohjelmaan tai että se julkaistaan. Vai oliko haastattelu pätkä jostain muualta.
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole. Tavallinen nuori jamppa, jota sisko koittaa epätoivoisesti etsiä
Kyllähän sen nyt tyhmäkin älyää, että blurrattunakin pikkukylän ihmiset tunnistaa. Eiköhän Antin isälle ole kerrottu tuloksista, sisko vaan halunnut tästäkin draaman. Olisi ollut hiljaa, niin monelta olisi jäänyt koko Aavedata huomaamatta. Nyt vaan keskittää huomion niihin siskon ei-toivottuihin asioihin ja Antti jää ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän ole. Tavallinen nuori jamppa, jota sisko koittaa epätoivoisesti etsiä
Huumeheikki on kaukana tavallisesta.
"sen sijaan he yrittivät saada mut siitä osasta sutattua epätoivoisesti pois mutta epäonnistuivat täydellisesti koska jokainen minut tunteva tunnisti mut siitä heti. Ja se sai ihmisissä aikaan tunteen että olen jollain tavalla osallistunut tämän ohjelman tekemiseen vaikka nimenomaan olisin halunnut ettei koko jaksoa esitetä."
Eli on ollut kuvauksissa, mutta ei osallistunut ohjelman tekoon? Ristiriitaista. Ja ihmisen tunnistaa vaikka takista tai pelkästä kävelytyylistä jos ihmisen tuntee.
Eiköhän tässä ole nyt niin, että sisko on suuttunut, kun Aavedata kuvaa Anttia sellaisena kuin oli - laitapuolen kulkijana.
Vierailija kirjoitti:
Aika kuluu ja syytä ei löydy vaikka vannon että olen tehnyt kaikkeni ja jopa enemmän että löytäisin sinut. Olen saanut paljon apua etsintöihin ja olen kaikesta avusta aivan älyttömän kiitollinen! Olen lähtenyt mukaan ohjelmiin jotta asia saisi näkyvyyttä koska joku jossain saattaisi kuitenkin tietää jotain ja jotain kautta asia saattaisi joskus ratketa. Olen oikeasti yrittänyt löytää sinut rakas veljeni ja tiedän että tiedät sen.
Olen antanut haastatteluja ja esiintynyt telkkarissa jotta tarinasi tulisi tutuksi. Nyt kuitenkin koen oloni loukatuksi erään ohjelman tekijän toimesta. Viime kesänä kuvattu aavedata ohjelma Inarin Angelissa oli pohjanoteeraus kaiken tämän keskellä, meitä ei kuunneltu sen kaiken hässäkän keskellä lainkaan eikä meidän pyyntöjä kuunneltu kun pyysin ettei sitä osioita näytettäisi missä Lindaa haastatellaan ja itse näyn, sen sijaan he yrittivät saada mut siitä osasta sutattua epätoivoisesti pois mutta epäonnistuivat täydellisesti koska jokainen minut tunteva tunnisti mut siitä heti. Ja se sai ihmisissä aikaan tunteen että olen jollain tavalla osallistunut tämän ohjelman tekemiseen vaikka nimenomaan olisin halunnut ettei koko jaksoa esitetä. Olen niin pettynyt 😭 Tunnen että katsojaluvut ja somesuosio ovat toiselle tärkeämmät kuin meidän omaisten tunteet ja mielestäni meillä on oikeus tietää asioista ennen kaikkia muita. Lähetin itse veljeni auton penkin päällisen tutkimuksiin ja oletin että saan tietää tutkimusten alkamisesta ja tuloksista ennen Aavedata - Yhä löytämättä Jupe Keskitaloa, mutta jostain syystä tulokset olivatkin menneet hänelle eikä hän kokenut tarpeelliseksi infota asiasta ennen tätä päivää. Eilen julkaistu livelähetys ilmeisesti vei kaiken hänen keskittymiskyvyn ja ajan ettei missään vaiheessa ennen sen tekoa ehtinyt soittaa ja kertoa asioista. Olen tässä nyt kadonneen siskon roolissa joutunut jo kaksi kertaa seuraamaan muun kansan kanssa samaan aikaan että mitäs sieltä tutkimuksista nyt paljastui vaikka sen tiedon olis pitänyt olla mulla jo
En ymmärrä tätä siskoa yhtään. Ei halua, ette ohjelmaa tehdään, mutta olisi pitänyt haastetalla/kuunnella häntä? Ja mitä tarkottaa "meidän pyyntöjä", isä oli mukana ihan vapaaehtoisesti ja jako asioita. Ja mitä tuohon tummenttuun kohtaan niin varmasti jupe ajatteli, että sisko on saanut jo tuloksen, eikä tarvitse erikseen ilmotella. Eikai sisko ole ainoa joka antista saa puhua?
Julkinen avautuminen ei ole ikinä hyvästä, jos haluaa lakaista jutun hiljaiseksi. Nyt viimeistään kaikki tietävät siskon olleen Aavedatan kuvauksissa.
Tainnut jäädä kakka maku suuhun, kun ei saanut olla päätähti. HÄNhän on se, joka Anttia etsii. Isä antoi arvokasta tietoa Antista henkilönä ja vähän erilaistakin mitä sisko.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä tästä tästä yhtään mitään.
*kiristää foliohattua*
Mahtaako siskolla olla jotain tekemistä tapauksen kanssa?
Mutta eikö se ole pahempaa toimia, miten käsketään? Ei tuo tapaus ikinä ratkea, jos joku on kokoajan määräämässä, miten täytyy edetä.