Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielipide jos kodissa halpis huonekalut?

Vierailija
20.05.2022 |

Onko paha

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä tiedä mitä sun huonekalut on maksaneet :D

Vierailija
22/27 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla kiinnostunut muiden mielipiteestä? Jos joku tulee mun kotiin arvostelemaan huonekaluja niin se oli viimeinen vierailu se,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä kodissa aikoo elääkin, niin on parempi ettei sisustus ole liian arvokasta.

Mitä tarkoitat? Kyllähän joku arvokas puinen senkki tai kirjahylly kestää käyttöä ja elämistä vuosikymmeniä. Pidempään kuin Ikean lastulevyhylly.

Vierailija
24/27 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siellä kodissa aikoo elääkin, niin on parempi ettei sisustus ole liian arvokasta.

Mun kokemuksen mukaan ne vähän kalliimmat kalusteet ovat helpompia hoitaa ja kestävämpiä kuin kovin halvat eli kestävät sitä normaalia elämää paremmin. Esimerkiksi kunnon pehmusteet, tukeva runko ja oikein valittu verhoilu sohvassa takaavat sen, että se kestää istumista, löhöämistä ja lasten pomppimista. Ne maksavat.

Vierailija
25/27 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paha. Minulla on halpishuonekalut. Osa lapsuudenkodista, osa saatu ilmaiseksi käytettynä, osa ikeasta

Meillä on myös näin. Ollaan hyvätuloisia, mutta ei hirveästi kiinnosta sisustaminen ja tuntuu vähän tuhlaukselta käyttää siihen rahaa. Samoin astiat on meillä halpoja. Turhamainen puoli tulee meillä esiin ehkä vaatteissa. Ja mieluiten rahaa käytetään harrastuksiin ja matkustamiseen. Mutta aika sama mitä muut ajattelee meidän halvoista huonekaluista/sisustuksesta.

Vierailija
26/27 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen että luultavasti kyseinen tyyppi ei ole kovin kiinnostunut sisustuksesta. Eikä siinä mitään, ei kaikkien tarvitse olla. Jos taas ostelee hulluna kaikkea halpakrääsää ja muuttelee sitä halpakaluste-sisustusta koko ajan (ja vanhat roskiin), pidän käytöstä epäekologisena.

Samoilla linjoilla. Facebookin sisustusryhmistä olen lähtenyt juuri siksi, että ihmiset niissä ostelevat älyttömästi Jyskistä, Vekestä ja muista halpaliikkeistä huonekaluja ja tavaroita, kyselevät sitten ostamisen jälkeen mitä niillä tekisivät ja muutaman kuukauden päästä ostetaan taas uudet.

Huonekalujen tai sisustuksen vuoksi ei myöskään kannata velkaantua. Käytettynä saa edullisesti laatutavaraa, jos on aikaa ja kiinnostusta etsiä.

Vierailija
27/27 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi