Ruotsin kuninkaaliset kantoivat Valkoisen ruusun ristiä valtiovierailulla.
Suomen valkoisen ruusun ritarikunnan kunniamerkit koristivat Ruotsin kuninkaallisia ,kun rakas ja arvostettu presidentti Niinistö rouvineen oli valtionvierailulla Ruotsissa.
Kruununprinsessa Victoria sai oman riipuksen.
Yleensä riipus annetaan istuvalle kuninkaalliselle. Tämä erikoinen arvostus kruununprinsessaa kohtaan on herättänyt suurta huomiota Ruotsissa.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi nuolee nyt Suomen persettä vaan ja ainoastaan siksi, että haluavat kaikki Suomen miehet tykinruoaksi, jos venäjä hyökkää.
Usko pois, ei siellä suomea arvosteta hevon veetä muuten, kuin että saamme kuolla ruotsalaisten puolesta.
Itse asiassa olen aivan samaa mieltä kanssasi.
Suomi on Ruotsin selkänä ryssiä vastaan ja Ruotsi ei ole koskaan arvostanut suomalaisia. Silti pidän kuningasperheestä . Mutta toivoisin että joskus saisimme me suomalaiset kiitosta Ruotsilta. Me olemme rakentaneet Ruotsin maan !
Nyt elämme köyhinä huonoilla eläkkeillä täällä viidenkymmenen työvuoden jälkeen..
Prinsessa Viktoria on Ruotisn tuleva hallitsija. Ja sitäpaitsi erittäin pidetty henkilö Suomessa.
On niin tavallinen ja muut huomioiva persoona, ja täysin erilainen kaikkinensa jo verrattuna sisareensa Madeleineen.
On taatusti niitä harvoja kuninkaalisia, jotka ovat tuollaisen kunnianosoituksen todellla ansainneet.
Ja meidän presidenttimme kantoi Serafiimiritarikunnan suurristiä ketjuineen. Sen on saanut jokainen suomalsinen presidentti yhtä lukuunottamatta.
Näin näitä kunniamerkkejä on ollut tapana vaihdella diplomaattisina eleinä.
Stalin jo sanoi aikoinaan, jakakaa vaan prenikoita ne ei maksa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruotsi nuolee nyt Suomen persettä vaan ja ainoastaan siksi, että haluavat kaikki Suomen miehet tykinruoaksi, jos venäjä hyökkää.
Usko pois, ei siellä suomea arvosteta hevon veetä muuten, kuin että saamme kuolla ruotsalaisten puolesta.
Itse asiassa olen aivan samaa mieltä kanssasi.
Suomi on Ruotsin selkänä ryssiä vastaan ja Ruotsi ei ole koskaan arvostanut suomalaisia. Silti pidän kuningasperheestä . Mutta toivoisin että joskus saisimme me suomalaiset kiitosta Ruotsilta. Me olemme rakentaneet Ruotsin maan !
Nyt elämme köyhinä huonoilla eläkkeillä täällä viidenkymmenen työvuoden
Päänkuoresi ovat tehdyt niin ohuista tarpeista, että tyhmyys paistaa läpi!
Piste ja papukaijamerkki sitaatin tunnistamisesta.