Lue keskustelun säännöt.
Miten ne lämmöt nyt menikään?
11.10.2006 |
Oviksen aikaan lämmöt nousee, eikö? Entä sitten jos ei raskaudu niin laskeeko lämmöt ennen menkkoja vai vasta menkkojen alettua?
Entä jos raskautuu niin eikö lämmöt " jää päälle" , eivät siis laske vasta kun ehkä myöhemmin raskauden aikana?
Entä jos normaali lämpö olisi 36,5 ja oviksen aikaan se nousisi 37,0 asteeseeseen ja jos raskautuisi niin nousisiko tuo lämpö tuosta sitten vielä lisää kiinnittymisen aikaan tai jossain vaiheessa?
Juuh, mulla on 3 lasta, mut en oo ennen näiden lämpöjen kans pelautunu niin oon näistä ihan pihalla. Kiitos jos joku ystävällinen vaivautuisi valaisemaan asiaa mulle :)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aamulämmöt siis nousee oviksen tapahduttua, itselläni 1-3pv sen jälkeen. Vaihtelee siis kierroittain.
Sitten ne lämmöt mulla laskevat edellisenä, samana tai seuraavana menkkojen alkamisesta. Tämäkin vaihtelee eri kierroissa.
Jos olisi raskaana, lämmöt eivät siis laskisi.
Käsittääkseni kiinnittymisen jälkeen lämmöt eivät (ainakaan aina) erityisesti nouse. Kiinnittymisen aikaan saattaa olla ns kiinnittymisdippi (lämmöt tipahtavat hetkellisesti), mutta itselläni noita dippejä on ollut parissakin kierrossa kiinnittymiseksi sopien, mutta eipä ole plussaa silti tullut...
Lisää aiheesta Pesun sivuilta http://pesu.come.to/ . Sieltä " Ovulaation tunnistaminen ja ovulaatiotestit" .