Onko muita jotka eivät juo alkoholia?
Miksi ette juo?
Itse en ole koskaan ollut humalassa.
Olen viiniä maistanut mutta en tykännyt.
Ei ole tarvetta juoda alkoholia.
Kommentit (31)
En ole juonut koskaan, yhden kerran olen lonkeroa maistanut. En tykännyt.
Ajattelen että ei ole mitään syytä juoda.
Juominen ei ole myöskään terveydelle hyväksi.
Kaikki jotka haluavat juoda saavat, minä en halua.
En oo ollut koskaan humalassa vaikka alkoholia oonkin maistanut. Ei ole hyvää mun mielestä. Lisäksi mun käyttämä mielialalääke ja alkoholi ei ole mikään parhain yhdistelmä. En mä kyllä ryyppäis jos en napsisikaan mitään mielialalääkettä. Lapsena oon nähnyt ihan tarpeeksi äidin puolen 17 vuotta sitten edesmenneen ukin ryyppäämistä ja ukin kuoleman jälkeen äitini entisen miesystävän juomista.
T: aspergerdiagnoosin 8-vuotiaana saanut M28
Mä lopetin, koska se alkoi tuntua jotenkin älyttömältä ja oikeastaan typerältäkin. Jälkikäteen hirveä väsymys, paha olo ja morkkikset vaikken tehnyt muuta kuin juonut. Soti arvojani vastaan enkä halunnut olla sellainen, joka juo. Pieniin määriinkään ei ole tarvetta, koska ne juomat maistuu vain pahalta ja tulee pääsärkyä ja vatsavaivoja.
Mistä näitä alkoholittomia oikein löytyy? Itse ainakin join juuri kaljan ja hyvältä maistui. Ei tippa tapa.
En juo koska saan niin pahan krapulan että haluan tappaa itseni. Tykkäisin kyllä olla humalassa ja maistella erilaisia drinkkejä, mutta ei voi mitään.
En ole ikinä ollut humalassa enkä ostanut alkoholia. Joissain illanvietoissa voin ottaa muutaman suullisen viiniä tai shampanjaa, harvoin koko lasillista juon. Ei ole oikeastaan tullut tavaksi enkä hirveästi pidä edes mausta. Olut haiseekin kauhealle.
Vierailija kirjoitti:
Musta on tullut keski-ikäinen, niin ei enää juurikaan maistu. Toki voin ottaa lasillisen juhlatilaisuuksissa tai ruoan kanssa (tarkoittaen nyt tyyliin jouluna, ei arjessa), mutta kovin vähän sitäkään. Sen lisäksi nyt olen masennuslääkityksellä, niin silloin en juo ollenkaan.
Aika moni olisi masennuslääkityksellä jos pitäisi kokonaan lopettaa juominen. Mielummin känni kuussa kuin pilleri päivässä.
En käytä alkoholia uskonnollisista syistä.
En juo alkoholia. Juon kyllä juomia, joissa on alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on tullut keski-ikäinen, niin ei enää juurikaan maistu. Toki voin ottaa lasillisen juhlatilaisuuksissa tai ruoan kanssa (tarkoittaen nyt tyyliin jouluna, ei arjessa), mutta kovin vähän sitäkään. Sen lisäksi nyt olen masennuslääkityksellä, niin silloin en juo ollenkaan.
Aika moni olisi masennuslääkityksellä jos pitäisi kokonaan lopettaa juominen. Mielummin känni kuussa kuin pilleri päivässä.
Mulla on sekä että.
Saunakalja lauantaisin, muuten en juo.